Spring naar bijdragen

Betekenis Cijfers En Letters


josepest

Aanbevolen berichten

LS,

 

Ik heb 1 geocache opgespoord. Daarop stond A=1 B=7 . Er zat ook een rolletje papier in dat door anderen was ingevuld. Ik heb echter geen idee wat de bedoeling is en kom er ook niet echt achter. (Ja natuurlijk wellicht wel als ik alle posts vanaf het begin doorvlooi). Ik weet dat het om 5 plaatsen gaat, kennelijk zijn die plaatsen het begin van iets anders. maar wat?

 

YS,

 

JS

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Hallo de A=1 B=7 verwijst waarschijnlijk naar cijferplaatsen in de coordinaten Bijv 51° 57.21a E 004° 38b. Het is de bedoeling dat je op het rolletje je naam zet, de datum en tijd van vinden. Vervolgens moet je op internet ook je vondst vermelden. :blink:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

dikke kans dat deze cache onderdeel is van een serie.Meerdere caches hebben aanwijzingen en vormen samen de info voor de eindcache. (meer info hierover vind je bij FQA/VVV.)

 

Kijk bij de gevonden cache maar eens of deze bij een serie hoort, dan wordt alles duidelijk.

 

succes :blink:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het hangt helemaal van de cache af die is gevonden. Het kan zijn dat deze cache deel uit maakt van een serie. De bonus van deze serie kan dan gevonden worden door alle aanwijzingen uit de eerdere caches te gebruiken voor de eindberekening.

Als je aangeeeft welke cache je gevonden hebt kunnen we je wel verder helpen.

 

Lees verder eens de rest van de website van geocaching.nl om een idee te krijgen wat geocachen is en wat de bedoeling is.

 

Met vriendelijke groeten,

Wiztel

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als je aangeeeft welke cache je gevonden hebt kunnen we je wel verder helpen.

 

Misschien maar beter van niet, want dan geven we hier de waarde van A en B voor die serie weg. Dat kan natuurlijk niet de bedoeling zijn.

Misschien wil josepest ook zijn berichtje even editen om die waarden te verwijderen? (We willen op dit forum namelik niets verklappen over caches, of het nu gaat over verstopplaats, verstopmethode, puzzels, etc. Elkaar helpen mag, maar dan zonder te spoileren.)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...