Team Professor X Geplaatst 4 augustus 2010 Geplaatst 4 augustus 2010 Tijdens het gebruik van een franse topokaart (deel6 Vogezen/Alsace) tijdens de vakantie verdween regelmatig de ondergrond als je in of uitzoomt of scrolt naar een punt. Soms kwam na enkele keren in-uitzoomen ineens alles weet tevoorschijn of bij het uit- en aanzetten van de 60Csx. Ook het geven van info van een punt op de kaart of een geocache duurt relatief lang. Die micro sd zat gewoon netjes vast in zijn houdertje en de batterijen zitten ook goed vast. Wat kan dat zijn? Bij topo Duitsland en BENELUX nog niet eerder meegemaakt.
Hiker_R Geplaatst 4 augustus 2010 Geplaatst 4 augustus 2010 Ik heb hetzelfde met de OnRoute Wandelkaart (ook op een 60CSx). Ik vermoed (maar meer dan een vermoeden is dat niet) dat het te maken heeft met het aantal waypoints dat in de gps staat (ik laat alle wp's van gelopen caches erin staan, dus dat zijn er inmiddels heel wat). Nogmaals het is slechts een vermoeden. Ik heb zelf nog niet geprobeerd hoe het gaat als alle wp's verwijderd zijn.
thex Geplaatst 4 augustus 2010 Geplaatst 4 augustus 2010 (bewerkt) Hmm, grootte .img, versie interne os. Allemaal zaken die beinvloeden. Ik vind de 60csx bij .img bestanden van iets minder dan 2 GByte wat aan de trage kant. Heb je laatste firmware update gedraait (de versie 1 boven de 2 GByte grens) ? Wellicht zit er fouten of onhandigheden in de kaart. Het is dan wel belangrijk kaarnr hier vast te stellen. Ik denk niet aan een hardware probleem, maar wel aan een probleem met de kaart zelf of in combi met de firmware. Waypoints staat hier los van. 4 augustus 2010 bewerkt door thex
Aanbevolen berichten