Spring naar bijdragen

Trackable Dipping Or Dropping


Sienepientje

Aanbevolen berichten

Hallo,

 

Ik kreeg zojuist een mailtje van een cacher in het buitenland met een vraag.

________________________________________________________________________________

____________________

Misschien kun jij helpen. Ik kan na de laatste update geen TB's meer droppen samen met mijn found log of met een note.

Je kunt nu kiezen tussen 'dropped off' en 'visited' maar geen van beide werkt. Wat is dat 'visited' eigenlijk?

Ligt het misschien aan het feit dat ik mijn Blackberry gebruik?

Ik heb een paar dagen geleden een TB gedropt maar krijg 'm niet meer uit mijn inventory.

Raar!

________________________________________________________________________________

____________________

 

Ik kan hem hier helaas niet verder mee helpen. Via 'm'n Iphone en via de site werkt bij mij alles prima.

Ik kies Dropped Off als ik een Trackable achter laat. Visited heb ik niet geprobeerd, zou niet weten waarom ik een trackable zou willen 'dippen', al zijn ze hier op het .com forum zeer enthousiast over.

 

Heeft hier misschien iemand dezelfde problemen als deze vakantievierende cacher?

 

Alvast dank,

 

Sienepientje

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Ik heb net even zitten kijken bij een eigen cache van ons. Als je Visited doe, dan drop je te TB en haal je hem er ook meteen weer uit.

Met Dropped laat je de TB achter in de cache.

 

Dank voor je reactie!

 

Dat stukje begreep ik nog we :lol: l. Echter als de trackable gedropt word dan zou deze toch uit je inventory moeten verdwijnen?

Dit is waar het bij deze cacher fout gaat. Bij mij gaat het overigens wel prima. Dus de vraag is heeft er nog iemand anders (met een blackberry) problemen met droppen?

 

Thanx.

 

Sienepientje

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik kan ook geen tb's droppen. Gewoon via mijn thuis computer. Ik kan ze veranderen als dropped off maar ze blijven in mijn eigen inventory staan en niet op de cache site. Lastig.... Dus als iemand raad weet...

 

Ik heb ze zojuist via mijn ipod gedropped en dat werkt wel. Het blijft wel vreemd.

bewerkt door teamroxy
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...