Spring naar bijdragen

Filter: Not Yet Found Werkt Niet Goed


meelhopper

Aanbevolen berichten

Als ik deze filter gebruik in GSAK krijg ik een aantal caches die ik nog niet gedaan heb. NIET te zien.

Ook nieuwe caches die ik importeer worden soms onterecht niet getoond.

Iemand ideeën hoe dit opgelost kan worden??

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Ja, inderdaad. Maar daar heb je alleen wat aan als je bijna continue de database update. Dat is niet mijn bedoeling.

Er is een filter "My found caches". Dan lijkt me dat er dus een instelling is die voor deze filtering zorgt.

Ik zie niet wat dat is. Anders zou ik hem omdraaien en heb ik het gewenste resultaat. Toch??

bewerkt door *BaJo*
onnodig quoten, bericht staat erboven
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat klopt. Indien je het My Found filter doet en daarna naar Search - Filter gaat kun je allerlei filterinstellingen maken of wijzigen. In jouw geval kun je dan bij Foundstatus Found uitvinken en Not Found aanvinken en daarna het filter saven met een zelfgekozen naam. Nog eenvoudiger is om rechts onderin het scherm bij counts op het 2e vakje te dubbelklikken en het filter voor Not Found wordt gezet. Een andere methode om bij de filterinstellingen te komen is de toetscombinatie CTRL+F. Het filter is een van de handigste opties van GSAK en heeft heel veel mogelijkheden. Speel er eens mee en je zult steeds meer ontdekken. Succes.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...