Spring naar bijdragen

Pdf Optie Op Gc.com


DiLange

Aanbevolen berichten

Hallo Allemaal,

 

Als ik met mijn telefoon een cachepagina bekijk zie ik onder de opties "Print: No Logs 5 Logs 10 Logs Driving Directions" een regel "[PDF:] No Logs 5 Logs 10 Logs". Dit is alleen als ik het met de browser Opera werk. Als ik op mijn telefoon Internet Explorer gebruik is de PDF optie niet aanwezig. Op de PC met Firefox, IE of Google Chrome zie ik de optie ook niet.

 

Overigens werkt de PDF optie niet op de telefoon, maar het lijkt me een prettige aanvulling.

 

Weet iemand waarom deze slechts in Opera Mobile zichtbaar is en niet in de andere browsers?

Is dit een nieuwe feature die nog niet beschikbaar is (alleen per ongeluk in Opera Mobile)?

 

Groeten,

Edo

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Volgens mij was dit vroegah ook gewoon beschikbaar op .com. Ik denk dat ze het met een updeet hebben verwijderd, wat inderdaad jammer is.

 

Ik denk dat het idd toevallig is dat ie hem op opera nog ziet, maar het kan ook een soort van cache-geheugen zijn waar opera (mobile) mee werkt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Groundspeak heeft de optie afdrukken in PDF-formaat wegens geen/ nauwelijks belangstelling in 2009 laten vallen. Waarom je dit nog steeds / weer ziet op je handy weet ik niet. Tenzij de PDF-optie natuurlijk deel is, al dan niet als plug-on, van je Opera (mobiele versie).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bedankt allemaal voor de antwoorden. Volgens mij is het niet zo dat het in de cache van Opera zit, want het is ook zichtbaar bij zojuist gepubliceerde geocaches.

Jammer dat het een oude verwijderde optie is en niet iets dat binnenkort beschikbaar is.

 

Dan maar weer alles naar een PDF printer printen.

 

Groeten,

Edo

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...