Fred.r Geplaatst 3 juli 2010 Share Geplaatst 3 juli 2010 Wij gaan op vakantie in Oostenrijk en willen nu Garmin Trans Alpine kopen. In Nederland kost deze kaart 209 euro en in duitsland 158. Zit hiet verschil tussen of kan je deze zonder problemen gebruiken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haakmeer Geplaatst 3 juli 2010 Share Geplaatst 3 juli 2010 Wij gaan op vakantie in Oostenrijk en willen nu Garmin Trans Alpine kopen.In Nederland kost deze kaart 209 euro en in duitsland 158. Zit hiet verschil tussen of kan je deze zonder problemen gebruiken. lijkt me niet zo'n moeilijke keus toch van die 50 euries kan je weer leuke dingen doen op je vakantie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Peetee Geplaatst 3 juli 2010 Share Geplaatst 3 juli 2010 Ik weet niet of hier nog iets voor je bij staat ... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fred.r Geplaatst 3 juli 2010 Auteur Share Geplaatst 3 juli 2010 Ik weet niet of hier nog iets voor je bij staat ... Bedankt zijn deze kaarten zo op mijn garmin te plaatsen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Leandraakje Geplaatst 3 juli 2010 Share Geplaatst 3 juli 2010 Wat een goede tip Peetee! Ik ga er zeker even goed naar kijken. Zie dat er een MapSource versie te downloaden is. Interessant. groet! Leandraakje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Peetee Geplaatst 3 juli 2010 Share Geplaatst 3 juli 2010 (bewerkt) Ik weet niet of hier nog iets voor je bij staat ... Bedankt zijn deze kaarten zo op mijn garmin te plaatsen. Ja, verschillende kaarten kun je op je Garmin zetten. Hoe precies, dat weet ik niet. Het makkelijkst is als er een installer bij zit. Maar als dat niet zo is, dan is het nog redelijk ingewikkeld. Wellicht hebben anderen daar meer ervaring mee. Edit: het is mij zojuist gelukt met de aanwijzingen op deze pagina, m.b.v. het programmaatje MapSet Toolkit etc., om deze kaarten binnen Mapsource te installeren. Maar als je je met dergelijke acties niet zo vertrouwd bent, dan raad ik je aan om iemands hulp te vragen. Óf om dus OSM kaarten mét installer te zoeken op internet. 3 juli 2010 bewerkt door Peetee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Itserik Geplaatst 3 juli 2010 Share Geplaatst 3 juli 2010 Als ik google op 'garmin maps' dan komt deze http://garmin.na1400.info/ bovenaan. Waarbij je een mapsource installer + img file kunt downloaden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden