IJskimo Geplaatst 5 januari 2004 Geplaatst 5 januari 2004 Subtiel maar sterk moet wel overkomen lijkt me
Waterboys Geplaatst 5 januari 2004 Geplaatst 5 januari 2004 @Gerard Ik ben bang dat jezelf een probleem aan het creeeren bent. Het is in de Amsterdamse Waterleiding Duinen toegestaan om te struinen. De hunters die zijn beboet in het Nationaal Park Zuid-Kennemerland bevonden zich op terrein van Natuurmonumenten. Daar staat duidelijk op de borden dat je alleen op de paden mag wandelen.
Eagles Geplaatst 8 januari 2004 Geplaatst 8 januari 2004 Maar GeoGerard, ik vind het wel een goede actie om daar waar het leek dat er een probleem kon ontstaan de aandacht daarop te vestigen. Vooral door het zo met redenen te omkleden en netjes te melden moet dat toch kunnen en toont het dat we ook zelf in de gaten houden of we al dan niet goed bezig zijn met een cache. Tja, dat het achteraf dan iets anders in elkaar bleek te steken dan je dacht, dat is een ander verhaal... en ook dat valt dan zoals je hebt gedaan weer gewoon te corrigeren. Beter zo dan dat het wel fout zat met die cache en dat we in de problemen zouden komen met de beheerders van het gebied.
Aanbevolen berichten