Remco1975 Geplaatst 28 juni 2010 Geplaatst 28 juni 2010 (bewerkt) AAAHH, we kunnen deze dus echt niet vinden . Zijn er al 3 keer geweest en ik ben nu toch echt bang dat dit een obsessie voor me gaat worden. Mailtje sturen naar eigenaar leverde geen antwoord op. Volgens de hint moet er een kruis op de grond liggen of een boom moet de vorm van een kruis hebben. Ik denk het eerste, en ja hoor er liggen wel honderd verdachte kruisen en kruisjes Iemand ook eens deze cache gedaan ? 28 juni 2010 bewerkt door Remco1975
Mr.Atari Geplaatst 28 juni 2010 Geplaatst 28 juni 2010 spoileren is hierbij uiteraard niet toegestaan...
Waldio Geplaatst 28 juni 2010 Geplaatst 28 juni 2010 Een hint: Va urg obf, baqre rra xehvf ina ubhg, arg baqre qr tebaq. nyf wr zrg wr eht anne "cnnef" fgnng ra qna 4 zrgre hvg qr yvwa
@rend Geplaatst 28 juni 2010 Geplaatst 28 juni 2010 Zo moeilijk kan het toch niet zijn. Bewaar de rust en ga gewoon nog een keer terug. De hint zegt heel veel en hij is al een paar keer gevonden sinds 2002. Neem in ieder geval voldoende cache gereedschap mee. We horen wel als het gelukt is. Anders een klein event organiseren, is ook altijd leuk. Dat hebben we vroeger, moet je mij horen, ook regelmatig gedaan. Altijd gezellign en erg leuk.
topzoekertje Geplaatst 28 juni 2010 Geplaatst 28 juni 2010 Ik heb ben er twee weken geleden geweest en zonder probleem gevonden. Gewoon de hint lezen en goed kijken. De afwijking is niet groot. Succes ermee
Remco1975 Geplaatst 28 juni 2010 Auteur Geplaatst 28 juni 2010 Een hint: Va urg obf, baqre rra xehvf ina ubhg, arg baqre qr tebaq. nyf wr zrg wr eht anne "cnnef" fgnng ra qna 4 zrgre hvg qr yvwa Hee waar ken ik die van
bennieboy Geplaatst 10 juli 2010 Geplaatst 10 juli 2010 Een hint: Va urg obf, baqre rra xehvf ina ubhg, arg baqre qr tebaq. nyf wr zrg wr eht anne "cnnef" fgnng ra qna 4 zrgre hvg qr yvwa Hee waar ken ik die van Tja ??????????????
Malyenki Geplaatst 10 juli 2010 Geplaatst 10 juli 2010 De hint is gewoon leesbaar hoor. Is dat de bedoeling??
Aanbevolen berichten