petervw Geplaatst 21 juni 2010 Geplaatst 21 juni 2010 Hoi Iedereen, Waar kan je de [LOG] emails uitzetten? Ik vind het vrij irritant worden de laatste tijd.. Alvast bedankt!
petervw Geplaatst 21 juni 2010 Auteur Geplaatst 21 juni 2010 Tja, als dat zo is dan gaat ie op de black list van mijn mail server.. Beetje jammer weer he
Waldio Geplaatst 21 juni 2010 Geplaatst 21 juni 2010 Volgens mij kan dat niet. Je kan wel een filter aanmaken op je mail dat alles met [log] erin naar je prullenbak verdwijnt.
petervw Geplaatst 21 juni 2010 Auteur Geplaatst 21 juni 2010 Check, is idd ook een optie zodat ik niet de Notify emails ook block. Bedankt! Heb trouwens even het filter toegepast, en 25.000 emails verwijderd..
team nessa Geplaatst 21 juni 2010 Geplaatst 21 juni 2010 Je kunt ook gewoon je caches archiveren of goed onderhoud plegen, dan hoef je je ook niet irriteren.
petervw Geplaatst 21 juni 2010 Auteur Geplaatst 21 juni 2010 Ook mooie logjes mis ik op deze manier hoor Maar alle mail komt ook op mn mobiel binnen, dus is dan behoorlijk irritant als het puur een logje blijkt te zijn.. Ps, modje, slotje kan erop!
Cernunnos Geplaatst 21 juni 2010 Geplaatst 21 juni 2010 Omdat dit een algemeen draadje is, waar misschien meer lezers nog wat aan hebben en eventueel nog op willen reageren blijft het draadje gewoon open.
handleiding Geplaatst 21 juni 2010 Geplaatst 21 juni 2010 Ik heb een filter voor elke cache, en elke tb die er van mij in de omloop is zo sluis ik alle mail door en als ik zin heb om ze te lezen dan scan ik de leuke eruit en delete ik de standaard logjes een beetje Zo ook voor mijn tb's en je kan die mappen geheel als gelezen markeren dus het blijft behapbaar succes ermee
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden