Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Hallo,

ik heb maandag een Oregon 450 gekocht en er al enkele caches in geloaded. Nu zou ik willen weten hoe ik die er weer af krijg?

Holsteen.

Geplaatst
Hallo,

ik heb maandag een Oregon 450 gekocht en er al enkele caches in geloaded. Nu zou ik willen weten hoe ik die er weer af krijg?

Holsteen.

gewoon aansluitenop je PC, even wachten.

krijg je er een 'USB-drive' die Garmin heet erbij.

in de map garmin, GPX staan de caches.

met del, ach de rest weet je wel....

Geplaatst

Sluit de Oregon weer aan op je PC (massa-opslag). En verwijder de betreffende gpx bestanden in de map Garmin/GPX

Er zit een beperking op het aantal GPX bestanden dat op de Oregon kan staan, dus het beste is om meerdere caches per GPX bestand te sturen.

Succes en veel plezier met je nieuwe 'speeltje'!

Geplaatst
Sluit de Oregon weer aan op je PC (massa-opslag). En verwijder de betreffende gpx bestanden in de map Garmin/GPX

Er zit een beperking op het aantal GPX bestanden dat op de Oregon kan staan, dus het beste is om meerdere caches per GPX bestand te sturen.

Succes en veel plezier met je nieuwe 'speeltje'!

Ik denk dat het nog een heel tijdje zal duren voordat dit speeltje al zijn geheimen aan mij heeft prijsgegeven.

Bedankt!

Geplaatst
Hallo,

Holsteen.

Bedankt!

• 1 month later...
Geplaatst
Hallo,

Holsteen.

Bedankt!

Kan ook met het (gratis) programma Garmin BaseCamp. Voordeel hiervan is dat je op de kaart kan zien waar de caches e.d. zich bevinden voordat je ze verwijderd.

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...