Fotogravinnetje Geplaatst 15 juni 2010 Share Geplaatst 15 juni 2010 (bewerkt) Ik ben op zoek naar een goedkope, eenvoudige GPS als tweede GPS naar de Etrex Vista HCx. Heeft iemand er toevallig nog een liggen waar hij/zij niets meer mee doet? Hij moet in ieder geval geschikt zijn voor een beginnende geocacher. Alvast hartelijk bedankt (we kijken ook serieus naar de Etrex H, kunnen die voor €80 in huis hebben, dus prijs en wat het ding kan moet daar wel tegen op wegen. Ik bedoel dus dat we er in ieder geval niet meer dan 80 euro voor over hebben en dat een ouder model wel duidelijk extra's moet hebben ten opzichte van de Etrex H en/of goedkoper, anders kopen we liever een nieuwe Etrex H) 15 juni 2010 bewerkt door Fotogravinnetje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
@rend Geplaatst 15 juni 2010 Share Geplaatst 15 juni 2010 Ik heb nog een oude Garmin GPSMAP 60CS liggen, die mag weg voor euro 30,00. Ik hoor wel of er interesse is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
keske27 Geplaatst 15 juni 2010 Share Geplaatst 15 juni 2010 Ik heb nog een oude Garmin GPSMAP 60CS liggen, die mag weg voor euro 30,00.Ik hoor wel of er interesse is. @rend, Je hebt een bericht. Vriendelijke Groet, Keske27 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fotogravinnetje Geplaatst 15 juni 2010 Auteur Share Geplaatst 15 juni 2010 Dat is uitstekend! Bedankt. Ik stuur je even een PM Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cernunnos Geplaatst 15 juni 2010 Share Geplaatst 15 juni 2010 Deal is rond, op verzoek van topic starter gaat die nu dan ook op slot. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten