larstiaan Geplaatst 13 juni 2010 Share Geplaatst 13 juni 2010 Ik wil onze WK-cache (WK1974 de middenstip) wat opleuken i.v.m. het huidige WK voetbal. Daarvoor wil ik een jigsaw (legpuzzel) op de cache-pagina plaatsen. Weet iemand hoe ik dit kan doen? Wil er een eigen plaatje voor gebruiken.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
repmeer Geplaatst 13 juni 2010 Share Geplaatst 13 juni 2010 Ik wil onze WK-cache (WK1974 de middenstip) wat opleuken i.v.m. het huidige WK voetbal.Daarvoor wil ik een jigsaw (legpuzzel) op de cache-pagina plaatsen. Weet iemand hoe ik dit kan doen? Wil er een eigen plaatje voor gebruiken.... Dat kan je bijv. met deze website doen http://www.flash-gear.com/puzzle/ Groeten Ronald Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
larstiaan Geplaatst 13 juni 2010 Auteur Share Geplaatst 13 juni 2010 Dank voor de tip Ronald, het lukt me alleen niet om de puzzel daadwerkelijk op de pagina zelf te krijgen. Kan alleen de link plaatsen..... Nog een andere optie ??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
repmeer Geplaatst 13 juni 2010 Share Geplaatst 13 juni 2010 ...Nog een andere optie ??? Nee helaas niet. Ik dacht je zoiets bedoelde. Ik weet niet direct een andere optie en of zoiets wel kan op een cache pagina Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Waldio Geplaatst 13 juni 2010 Share Geplaatst 13 juni 2010 het lukt me alleen niet om de puzzel daadwerkelijk op de pagina zelf te krijgen.Kan alleen de link plaatsen..... Je maakt een puzzel. Je maakt je cachepagina in HTML. Je plaatst de code die erboven staat in de html pagina. En klaar is larstiaan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
larstiaan Geplaatst 13 juni 2010 Auteur Share Geplaatst 13 juni 2010 (bewerkt) uhhh, dan staat er toch alleen een link en niet de daadwerkelijke puzzel??? 14 juni 2010 bewerkt door Mr.Atari quote verwijderd, het aangehaalde bericht staat erboven! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Waldio Geplaatst 14 juni 2010 Share Geplaatst 14 juni 2010 uhhh, dan staat er toch alleen een link en niet de daadwerkelijke puzzel??? Nee, je hebt eerst een linkje, daaronder komt de puzzel. Zodra je er met de muis over gaat wordt de puzzel geladen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mr.Atari Geplaatst 14 juni 2010 Share Geplaatst 14 juni 2010 Het is niet mogelijk om flash en dergelijke in een cachepagina te embedden. In een cachepagina kun je alleen maar html kwijt. Dus wil je een flash object gebruiken, dan zal die op een andere pagina moeten. En die zal je inderdaad moeten linken... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
iersesetter Geplaatst 15 juni 2010 Share Geplaatst 15 juni 2010 Misschien heb je hier wat aan: http://www.jigzone.com/ Alida Baasje 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
no-name Geplaatst 16 mei 2015 Share Geplaatst 16 mei 2015 Heb een puzzel gemaakt en de instructies zoals hierboven vermeld opgevolgd. In de eerste instantie deed de link het op de unpublished cachepagina prima. De puzzel werd geladen en je kon aan de slag. Een dag later liet ik hem aan iemand zien en klik de link aan. Toen kreeg ik de melding 404 File not found. Ik weer naar die puzzelpagina, waar hij gewoon nog wel stond. De link opnieuw geplaatst, maar krijg dezelfde melding. Opeens werkt hij dus niet meer. Heeft iemand een idee wat er aan de hand kan zijn? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Peetee Geplaatst 16 mei 2015 Share Geplaatst 16 mei 2015 Het is wat moeilijk om zo te bepalen wat er mis zou kunnen gaan. Zo zou er een issue kunnen zijn met http: en https:. Heb je een linkje van de cache? Of is dat onhandig i.v.m. het puzzeltje? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
no-name Geplaatst 16 mei 2015 Share Geplaatst 16 mei 2015 hmmm, ja, dat is onhandig, want dan heb je meteen de puzzel. Maar zowel de puzzelpagina als de cachepagina hebben http En daarbij deed hij het eerst wel op de cachepagina en nu niet meer. Ik heb er niets aan veranderd. Wel alvast bedankt voor het meedenken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
no-name Geplaatst 17 mei 2015 Share Geplaatst 17 mei 2015 Probleem opgelost! HMTL code moest toch worden aangepast. Met dank aan team Pollewop en DaffyDuck53. Toch vreemd dat hij het eerst wel deed. Soort mystery waar ik zo'n hekel aan heb Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
de kikkers Geplaatst 17 mei 2015 Share Geplaatst 17 mei 2015 Het is top dat het probleem met hulp van Pollewop en Daffy is opgelost NN: als het binnenkort een mooie dag lijkt te worden, komen we wel even aan fietsen. Leuk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
no-name Geplaatst 17 mei 2015 Share Geplaatst 17 mei 2015 Leuk! Wel eerst de puzzel maken, hoor! Maar dat moet wel lukken. Daarnaast zijn er ook wel een aantal nieuwe hier in de buurt verschenen. Genoeg te doen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden