Spring naar bijdragen
  • 0

Numaps Lifetime Update Problemen.

Vraag

Geplaatst

Ik heb reeds een paar keer de update kunnen downloaden , maar ze hebben een nieuwe methode hiervoor ontwikkeld.

Je moet eerst een 3mb groot update download prg downloaden dat dan op de server van garmin de update haalt!.

Eens de code ingegeven voor de laatste update begint het programma contact te maken met de server en dan krijg ik een foutmelding dat er iets is misgegaan en het programma wordt afgesloten?

Is er iemand met dezelfde problemen?

groeten

dagger

2 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

• 0
Geplaatst (bewerkt)

Bij het oplossen van dit soort problemen is het van belang dat je de foutmelding noteert en hiervoor via Google een oorzaak probeert te vinden. Best kans namelijk dat anderen ook problemen hebben.

Zo kan soms bv. een virusscanner dwars liggen, maar ook spyware of een firewall kan problemen opleveren.

bewerkt door Peetee
  • 0
Geplaatst

Ik heb erg veel problemen gehad met het downloaden. Maar ik ben er voor mij uit. Het garmin download programma maakt gebruik van Sun microsystems Java. Garmin adviseert om de nieuwste versie te downloaden en daar begint het probleem Zodra je dat doet en je start met het downloaden dan mekkert het programma dat een earlier versie van Java nodig is. Raar maar waar. Gewoon op cancel drukken en gewoon via het windows download programma de boel binnenhalen. Gaat nog veel sneller ook.

Ik blijf het allemaal erg amateuristisch vinden bij Garmin, maar je hebt geen keuze als je eenmaal lifetime gekozen hebt.

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...