Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst
Ik wordt hier moe van. Zo moe. En allemaal om niks. Eigenlijk.

Als iedereen ervan overtuigd is dat noch Marja, noch GeoGerard, noch ik, iets opzettelijks vervelends in de zin hadden zullen we het hier dan gewoon maar bij laten?

Wat heb je gedaan dan? Maak van je hart geen moordkuil. Vertel maar aan Ome Kruimel.

Gedeelde smart is halve smart. *Aait Rovel over zijn bolletje*

144.jpg

GRTZ

Kruimeldief :thumbup:die eigenlijk dit plaatje had willen plaatsen, maar dan ook over de vingers getikt wordt, dacht ik zo te denken

Geplaatst
*Aait Rovel over zijn bolletje*

Aai maar lekker door, vriend, ik zeg er nu effe niks meer over.

Zie je wel dat jij je gezicht nog wel kunt laten zien? *Geeft Rovel een knuffel*

Zo en dan morgen weer gezond op. Net als ik om 04:45.

En voordat de anderen jaloers worden, jawel GeoGerard en Marja, ook een knuffel van Ome Kruimel...

Ach ja Keske27 ook. Is al een topic kwijtgeraakt aan ****** getinte kikkervisjes en nu ook nog een topic met nog meer snelle handjes die van wanten moeten weten. Maar ja hij was offopic als hij niet in offtopic zit.

GRTZ

Kruimeldief :thumbup: I think we got the right suspect, but shoot that one just to be sure.

Geplaatst
Verdraagzaamheid is in vele gevallen maar een vorm van moeheid.

Waren de mensen dan maar een stukkie moeier

Rovel,

die dit draadje zat is, naar bed gaat, om 04.45u. zich nog eens omdraait terwijl hij aan Kruimeldief denkt, en morgen, fris en monter z'n pc gaat aanzetten en dit draadje NIET MEER WIL ZIEN.

Geplaatst
Kwootje: Er zijn mensen die, in plaats van te luisteren naar wat men tegen hen zegt, reeds luisteren naar hetgeen zijzelf gaan zeggen.

Dat zijn mensen die nadenken over hun eigen woorden om geen fouten te maken.

BTW Gerard, mooie avatar :thumbup:

GRTZ

Kruimeldief :ph34r:Patience comes to those who wait.

000122.jpg

Geplaatst
...

Ik vind het sneu voor Keske27, Tjoch kan zijn cache niet online krijgen en zoekt hulp. Als tegenprestatie biedt hij aan om je gasfornuis te repareren, kapot of niet, maakt niet uit. Tevens komt Williii je motorfiets erbij repareren.

Goed bedoelde noodkreet van iemand die gas kan fitten en geen caches geplaatst kan krijgen. Alles onder de motto, dene hand wast de andere hand. Wat Williiii Hier allemaal mee te maken heeft weet ik niet, maar zal ik vast en zeker nog wel te horen krijgen of lezen.

...

Hier komt het Kruimelmans:

Ik ga Keske27 morgen helpen zijn eerste cache te plaatsen.

Van motorfietsen heb ik evenveel verstand als Kruimeldief van caches verder dan Amersfoort.

Van wasmachines weet ik alleen de opening te vinden waar de was in en uit moet + de aan/uit knop.

Gas en elektrisch doen het bij mij prima.

Het is dus gewoon een vriendendienst aan een mede-geocacher. :ph34r:

EDIT: ik zie dat mijn 100e bericht is! Leuk toch? :thumbup:

Geplaatst
BTW Gerard, mooie avatar  :thumbup:

Welke ?

Die rotor of die blauwe druppel?

Die rotor vind ik mooier en dat heeft voor mij niets met de getintheid van de blauwe te maken. ;)

Ik kreeg net een PM dat ik die laatste niet mag gebruiken.

Ow? Hoezo? letterlijk zoals je schrijft? je mag de andere niet gebruiken? Of werd je gevraagd het niet te gebruiken? Of geadviseerd het niet te gebruiken?

De bewuste avatar is nu niet echt vriendelijk tegenover .nl natuurlijk. Je moet nu eenmaal niet met avatars komen van de "tegenpartij" Wie dan ook gelijk moge hebben.

GRTZ

Kruimeldief :ph34r: De Kosovaren zullen even moeten wennen aan het taalverschil tussen mijn land en landmijn.

Geplaatst
Hier komt het Kruimelmans:

Ik ga Keske27 morgen helpen zijn eerste cache te plaatsen.

Van motorfietsen heb ik evenveel verstand als Kruimeldief van caches verder dan Amersfoort.

Van wasmachines weet ik alleen de opening te vinden waar de was in en uit moet + de aan/uit knop.

Gas en elektrisch doen het bij mij prima.

Het is dus gewoon een vriendendienst aan een mede-geocacher.  B)

EDIT: ik zie dat mijn 100e bericht is! Leuk toch?  :thumbup:

Ha, daar istie.

En wat hebben we geleerd? dat Williii dus aardig met motorfietsen overweg kan en krediet op gaat bouwen bij Keske.

Wacht maar eens af wie Williiii belt als zijn Gasfornuis het dreigt te begeven.... :ph34r:

GRTZ

Kruimeldief ;)Die Williii feliciteerd met het behalen van zijn 100ste bericht, zich beseffend dat als Williii op dat getal staat er geen bericht meer van Williiii langs gaat komen

000096.jpg

Geplaatst

;) hahaha B)

Het leuke is dat willem de coórdinaten heeft om bij ons thuis te genieten van een lekker bakkie koffie en dat kunnen jullie niet zeggen. :ph34r:

Als je jaloers bent geworden ja dan rest je een ding??????????????

Wees wat aardiger en kijk eens wat ik te melden heb op off topic ik kan echt iedreen helpen op wat voor manier dan ook(op mijn werk kan ik zoveel info vergaren dat berijk je niet ens op www.geocaching.nl.

HAHAHAHAHA en vanavond ben ik degene die het laatst lacht!!!! :thumbup:

Geplaatst

:ph34r: Ha die kruimeldief :thumbup:

Wat komen onze gedachten heel veel overeen alleen ik breng het wat anders B) .

Wilde van de week ook ergens op ingaan,maar ja dan had ik meegemaakt hetgeen wat jij verleden jaar meemaakte(ben ik toch slimmer) :P

Groetjes keske27 dus gewoon kees ;)

Geplaatst
Wees wat aardiger en kijk eens wat ik te melden heb op off topic

Als er een aardig tegen je was en voor je was vanavond, was ik het wel.

HAHAHAHAHA en vanavond ben ik degene die het laatst lacht!!!! :thumbup:

Veel plezier dan ;)

GRTZ

Kruimeldief :ph34r: It's better to remain silent and be thought stupid than to open your mouth and forever remove all doubt.

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...