Spring naar bijdragen

Cache unarchiven - Kan dat?


elsinga

Aanbevolen berichten

Mijn 12 Provinciën cache is door geocaching.com gearchived. En ik wil 'm graag unarchiven, omdat ik denk dat iedereen die 'm wil doen dat moet kunnen. Hou niet van censuur... =8-}

 

Maar kan dat, unarchiven?

 

Voor iedereen die 'm wel wil doen, gewoon even via mijn geocaching pagina er naar toe.  :devil:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Gast 73-1011035307

Ik heb het ook ooit eens geprobeerd met een cache die per ongeluk was gearchiveerd. Het is toen niet gelukt. Mijn mail naar Jermey (webmaster) kreeg als antwoord dat het inderdaad niet mogelijk is om te un-archieven.

Maar wat bedoel je met cencuur? Heb je hem niet zélf gearchiveerd?  In dat geval zou ik een mail sturen waarin je om uitleg vraagt. Het kan even duren maar je krijgt antwoord.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maar wat bedoel je met cencuur? Heb je hem niet zélf gearchiveerd?  In dat geval zou ik een mail sturen waarin je om uitleg vraagt. Het kan even duren maar je krijgt antwoord.

Na het posten van de cache kreeg ik een vraag of het inderdaad ging om 12 caches verzamelen. Dat was namelijk niet de bedoeling...

 

Ik antwoorden dat het een soort erecache was, voor de echte die-hards. Vooral bedoeld om cachers te stimuleren om andere delen van het land te bezoeken. En ze hadden juiste de Locationless caches ingevoerd... waar mijn 12P prima aan beantwoordde.

 

Daarop heb ik geen antwoord gehad, anders dan het archiven een dikke week later... door iemand van Geocaching.

 

Ik heb dus weinig zin om daar op door te gaan. Als zij niet reageren op mijn reaktie houdt het voor mij op.

 

Ik kan 'm alsnog wel invoeren hoor: hele simpele cache laten approven en dan daarna wijzigen. :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb wel eens een cache die ik in mijn archief had opgenomen weer uit het archief laten opdiepen. Dat kon ik niet zelf, maar dat is voor mij gedaan door een beheerder. Dat is al weer even geleden, dus ik zou eens kunnen zoeken of ik daar nog correspondentie over had, hoewel correspondentie als woord op zich al bijna langer was dan de woorden die er over en weer voor nodig waren. Dat ging dus uitermate soepel, en lijkt in de verste verte niet op de bovengestelde ervaringen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een poging om de webmaster voor het lapje te houden lijkt me niet zo'n  goed idee. Dat leidt alleen maar tot meer controle en strakkere regels. Ik ben wel tevreden over de momenteel heersende vrijheid-blijheid, die echter nooit onbeperkt kan zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ook gearchiveerd is de cache gewoon beschikbaar, als je de juiste URL hebt (zoals ik: De 12 Provinciën). Da's dus geen probleem.

 

Het gaat mij om de afhandeling...

 

En de webmaster om de tuin leiden is niet mijn bedoeling. Maar het zou zo wel [b:post_uid0]kunnen[/b:post_uid0].

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...