GEO BEAR Geplaatst 12 mei 2010 Geplaatst 12 mei 2010 Na het aansluiten van de Oregon 300 vanmiddag in de auto via USB zag ik het scherm vervagen en ging de GPS uit. Meteen geprobeerd te herstarten, maar geen geluk. Zonder navigatie verder naar de bestemming gereden (het was in Frankrijk dus ik heb waarschijnlijk wel omgereden), eenmaal thuis gekomen een en ander geprobeerd, maar de GPS doet niets meer! 1. Batterijen er uit. Wil niet starten 2. SD kaartje er uit. Wil niet starten 3. Aansluiten op computer. Wil niet starten met en zonder batterijen, geen verschil 4. Reset (via wiki spaces). Geen effect wil niet starten 5...? Nu houdt het een beetje op voor me, hebben jullie nog tips, of heb ik een hele dure baksteen?
Peetee Geplaatst 12 mei 2010 Geplaatst 12 mei 2010 Je kunt dit probleem ook hier eens voorleggen, op het Garmin forum. Mogelijk hebben ze er daar ervaring mee?
Peetee Geplaatst 12 mei 2010 Geplaatst 12 mei 2010 (bewerkt) En verder maar eens Googlen. Zo las ik hier een stukje hoe je een uitgevallen 60C(S)X kunt "repareren", hoewel het ook voor ander gps lijkt te werken. 12 mei 2010 bewerkt door Peetee
WBKWADRAAT Geplaatst 12 mei 2010 Geplaatst 12 mei 2010 Ik heb zelf ook dat probleem gehad. Toen is er dit draadje over geweest. link Overigens heeft dat mij niet geholpen. Uiteindelijk heb ik de gps opgestuurd en 3 weken later een nieuwe ontvangen Succes
GEO BEAR Geplaatst 13 mei 2010 Auteur Geplaatst 13 mei 2010 Contact gehad met Garmin en hij gaat terug naar Garmin.... moet ik hem wel missen, maar ok.
Aanbevolen berichten