Spring naar bijdragen

Geowiki


Gast geebheart

Aanbevolen berichten

Gast geebheart

Na de topic vn Kaptein Haak over de Geocoinshop heeft hij het volgende op de Wiki gzet:

 

(huidig) (vorige) 10 mei 2010 19:35 Kapitein Haak (Overleg | bijdragen) (1.200 bytes) (Nieuwe pagina: '''Geocaching 10 jaar jong''' Op 3 mei jongstleden is geocaching 10 jaar jong geworden. In deze 10 jaar heeft de geocachewereld vele veranderingen ondergaan. Zo is vanaf 1 januarie 2...)

 

Geocaching 10 jaar jong

 

Op 3 mei jongstleden is geocaching 10 jaar jong geworden. In deze 10 jaar heeft de geocachewereld vele veranderingen ondergaan. Zo is vanaf 1 januarie 2001 geocaching Nederland toegetreden tot de wereldwijde geocache community. Geocaching Nederland is de oudste Nederlandse telg aan de internationale geocacheboom.

 

Vanaf het begin was er o.a. een goodiesshop die mede de kosten van geocaching.nl hielp te financieren. Helaas zijn er de laatste tijd steeds meer shops die zich bezighouden met het fenomeen geocaching, alleen is het grote verschil dat de daar verdiende gelden niet naar geocaching.nl gaan. Kortom met het kopen van artikelen bij de goodiesshop van geocaching.nl steunt u dus de geocachecommunity.

 

Geocaching.nl zal zich hoe dan ook blijven inzetten voor de belangen van de Nederlandse geocacher, en dat alles in de zin van Groundspeak, de grote broer uit de States.

 

De vrijwilligers van geocaching.nl en dat zijn er vele, zullen ook steeds hun werk uit blijven voeren, al valt dat soms zwaar met het zware weer waar we ons soms in bevinden. Ook u kunt uw bijdrage aan de community leveren door vertrouwen te hebben en geocaching.nl te blijven steunen.

================================================================================

============

Wat heeft bovenstaand verhaal te maken met 10 Jaar Geocaching, is alleen maar een klaagzang en dat t in slecht weer zit is ook zwaar overdreven

Kaptein Haak is de beheerder vd Wki en heeft bovenstaand stuk geschreven, Gister al een topic op het forum wat uit de hand liep en uiteindelijk maar helemaal verwijderd en uitgegumd is, dat zegt toch wel genoeg dat Kaptein Haak te ver gegaan is, duz spuwt die zijn gal maar in de Wiki. Kan bovenstaand bericht ook aangepast worden en dat het gaat over 10 Jaar geocaching en niet over een klaagzang over de goodieshop

 

Alvast bedankt

bewerkt door geebheart
Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Gast geebheart

Dat kunnen de forum leden niet

Krijg je de volgende melding:

U hebt geen recht om pagina's bewerken om de volgende redenen:

 

* De gevraagde handeling is voorbehouden aan gebruikers in een van de groepen Administrators, Moderators, Team, Reviewers, Wiki.

* U kunt geen nieuwe pagina's maken op GeoWiki.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Oh, je bedoelde de wiki hier op gc.nl

Ik dacht gewoon Wikipedia, daar kan het wel toch?

De wiki hier is van gc.nl dus die mogen denk ik zelf bepalen wat ze plaatsen :yes:

bewerkt door Lepman
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Met alle respect Geebheart, maar had je deze vraag niet gewoon even in een PB'tje naar Kapt. Haak kunnen zetten? Dan had je waarschijnlijk gewoon een reactie gekregen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast geebheart

@ Peetee: Als ik een pb naar Haak stuur dan krijg ik echt geen net antwoord terug, niet na alles wat er in dat verwijderde topic allemaal is gebeurd, daarom laat ik het op het forum zien. Dat als het niet op het forum mag dat hij het dan maar in de wiki doet. want het komt in feite op het zelfde neer.

 

 

@ Keske: Thnx voor pb en voor het feit dat je vind dat ik niet spoor. Jammer dat je weer moet gaan schelden en dat het niet netjes kan. Zo'n reactie zegt meer over jou denk ik

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zullen we dit onderwerp gewoon laten rusten en er een slotje op doen?

 

Hallo,

 

Dat had men gelijk moeten doen toen het geopend werd #$@%&*&*@&*

 

Ik begrijp niet dat men het toelaat dat er personen een ander openbaar afz....

 

Groetjes Keske27

bewerkt door keske27
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...