De Burgjes Geplaatst 9 mei 2010 Geplaatst 9 mei 2010 (bewerkt) Heb net enkele kaarten op mijn Garmin gezet, dat is ook gelukt maar ik heb over mijn hele scherm vierkantjes staan, heeft dat met mijn basemap te maken en hoe kom ik daar vanaf. Kan het dat de basemap van de garmin is gewist of kan dit niet? Wie kan mijn helpen!! 9 mei 2010 bewerkt door De Burgjes
Ringeling Geplaatst 9 mei 2010 Geplaatst 9 mei 2010 (bewerkt) Wat voor vierkantjes? Misschien kun je een screenshot hier plaatsen, dan kunnen we het probleem zien. Daarvoor kun je Garmin xImage gebruiken 9 mei 2010 bewerkt door Ringeling
De Burgjes Geplaatst 9 mei 2010 Auteur Geplaatst 9 mei 2010 Horizontale en verticale strepen waardoor er bruine vierkantjes op mijn scherm zitten door mijn kaart heen. Ik weet niet wat je meet 'n screenshot bedoeld
Ringeling Geplaatst 9 mei 2010 Geplaatst 9 mei 2010 (bewerkt) Via de link in mijn vorige bericht kun je het programma xImage van Garmin downloaden en installeren. Daarmee kun je van elk willekeurig schermbeeld als het ware een foto maken (screenshot), bewaren, ergens op internet plaatsen en dan de foto in een forumberichtje hier plaatsen. Dan kunnen we zien wat er aan de hand is. Ik heb even een voorbeeldje van een screenshot van mijn 60CSx: 9 mei 2010 bewerkt door Ringeling
De Burgjes Geplaatst 9 mei 2010 Auteur Geplaatst 9 mei 2010 (bewerkt) Hoi, bedankt voor je snelle reactie, maar kan dat even niet doen omdat ik de Garmin niet hier heb, waarschijnlijk morgenavond wel, dan probeer ik dat even als het nog niet opgelost is. 9 mei 2010 bewerkt door De Burgjes
putput2 Geplaatst 9 mei 2010 Geplaatst 9 mei 2010 (bewerkt) ga eens naar je kaart scherm, druk op menu, kies instellen kaart, druk op enter, nogmaals menu. Je kan nu de diverse kaarten zichtbaar of onzichtbaar maken ( incl. base-map) Succes Putput2 PS of sta je heel erg uitgezoomd?? dan krijg je ook vierkantjes te zien... --> druk een aantal keer op "in " (meest linker/bovenste knopje) 9 mei 2010 bewerkt door putput2
De Burgjes Geplaatst 9 mei 2010 Auteur Geplaatst 9 mei 2010 Nee, sta niet heel erg ingezoomd, lag precies dezelfde GPS naast en die vertoonde die vierkantjes niet. Staat Basemap ook zo in de lijst van kaarten? Als dat niet is is die dan misschien verwijderd, per ongeluk
De Armadillo's Geplaatst 10 mei 2010 Geplaatst 10 mei 2010 Heb net enkele kaarten op mijn Garmin gezet, dat is ook gelukt maar ik heb over mijn hele scherm vierkantjes staan, heeft dat met mijn basemap te maken en hoe kom ik daar vanaf. Kan het dat de basemap van de garmin is gewist of kan dit niet? Wie kan mijn helpen!! Als je heel ver uitzoomt, dan zie je inderdaad alleen maar de vierkante blokjes van de kaartsectoren. Heb je het bij voldoende inzoomen nog steeds? Een andere optie is dat je misschien de "sectorgrenzen" uit moet zetten. Dan zou je even bij opties moeten kijken. Zelf heb ik bij onze 60CSX daar nog nooit last van gehad, dus nog nooit naar gezocht, maar bij de nuvi350 autonavigatie kun je deze wel aan/uit zetten.
Aanbevolen berichten