Firfighter Sjenne Geplaatst 6 mei 2010 Geplaatst 6 mei 2010 Hallo allemaal, wij zijn een aantal dagen geleden door vrienden 'besmet' met het geocache virus. We zijn momenteel elke dag aan geocachen!! Wij hebben een Garmin GPSmap 60c gekocht, in de eerste paar dagen werkte deze perfect. Via de FIND knop konden we snel naar de geocache toe gaan, ook het menu in de GPSmap 60c was perfect. Ik kon aangeven wanneer ik de cache gevonden had en meteen doorgaan naar de volgende cache. Ik heb echter een update gedaan van mijn GPSmap 60c ik heb nu software versie 4.20 geïnstalleerd. Toen mijn grote verbazing zie ik nu niet meer de opties, dat ik de cache gevonden heb onder de kompas en kan nu niet meer snel naar de volgende cache door zappen. Doe ik iets fout? Kan ik de GPSmap 60c naar fabrieks instelling terug zetten? Graag hulp!!! BVD. Groet! Jordi en familie
Peetee Geplaatst 6 mei 2010 Geplaatst 6 mei 2010 Naar de fabrieksinstellingen kun je door de enter en de page knop ingedrukt te houden bij het aanzetten van de gps.
Jeebeevee Geplaatst 7 mei 2010 Geplaatst 7 mei 2010 Onder instellingen -> geocaching, kun je instellen wat je geocach icon is voor not found en voor found. hier reageert de software op met de knoppen, of wel hi laat de vondst knop alleen zien als je een waypoint hebt met een het notfound geocache icon (volgens de gps). probeer het eens.
Wad-Seekers Geplaatst 7 mei 2010 Geplaatst 7 mei 2010 Dit draadje ging daar ook over. Zou de update een verandering in de standaardinstellingen geven? instelling verkeerd?
Firfighter Sjenne Geplaatst 7 mei 2010 Auteur Geplaatst 7 mei 2010 Naar de fabrieksinstellingen kun je door de enter en de page knop ingedrukt te houden bij het aanzetten van de gps. Geweldig dank je wel... het gekke is dat hij het wel in de demo mode doet!! thanks for the hint.
Aanbevolen berichten