Spring naar bijdragen

Nog 46 Dagen?


Aanbevolen berichten

Tot mijn groot verdriet :) zag ik vandaag dit logje van Lepman in mijn inbox:

 

"Let op: op 20 juni 2010 gaat deze cache het archief in!"

 

Het betreft de cache: GC167QF GEOCACHING.NL BEDANKT!

 

Ik lees als vrijwilliger van gcnl altijd graag de logjes en vind het dan ook erg jammer dat deze cache gaat verdwijnen. Aan de andere kant ben ik dus ook erg blij dat deze cache is gelegd en er zo lang heeft gelegen, waardoor ik er van heb kunnen genieten. :o

 

Daarom wil ik via deze weg Lepman bedanken voor het leggen van deze cache en hoop dat komende weken nog veel mensen hem zullen gaan doen en dan in hun logje niet (alleen) de teamleden bedanken, maar ook of juist een keer Lepman:

 

8d8dc617-4328-4185-99cc-51225be6c6f0.jpg

 

Jullie hebben nog 46 dagen om hem op te lossen, te zoeken, te vinden en te loggen. Succes!!!!!!!!!!! :blush:

 

groetjes GeoVlinder

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Ik had deze gespot in de informatiepagina's. Jammer dat ie gaat verdwijnen. Alleen al om de titel. Ik ben wel benieuwd naar de reden. Misschien kan iemand hem adopteren?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik had deze gespot in de informatiepagina's. Jammer dat ie gaat verdwijnen. Alleen al om de titel. Ik ben wel benieuwd naar de reden. Misschien kan iemand hem adopteren?

Geen bijzondere reden, er gaan meer caches op die datum het archief in :thumbup:

Zoals GeoVlinder zegt, leef je uit en plaats 1 of meerdere nieuwe met dit thema ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dank voor je suggestie. Ik heb nog geen ervaring met het leggen maar misschien juist wel leuk als eerste. In dat geval zal ie niet zo bijzonder worden als die van jou, Lepman, maar wel met dezelfde bedoeling.

Is er overigens ook een met als titel geocaching.com bedankt?

Misschien maak ik er dan wel 2 :thumbup:

Maar ik wil eerst nog wat meer ervaring opdoen met het zoeken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dank voor je suggestie. Ik heb nog geen ervaring met het leggen maar misschien juist wel leuk als eerste. In dat geval zal ie niet zo bijzonder worden als die van jou, Lepman, maar wel met dezelfde bedoeling.

Is er overigens ook een met als titel geocaching.com bedankt?

Misschien maak ik er dan wel 2 :thumbup:

Maar ik wil eerst nog wat meer ervaring opdoen met het zoeken.

Mijn reactie was niet zozeer richting jou persoonlijk hoor ;)

Wel een antwoord op jouw berichtje maar vwb het plaatsen van een nieuwe richting alle bezoekers van gc.nl

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als iedere bezoeker op .nl er weer een of twee bijlegt, dan ligt er straks op elke straathoek of in elke voortuin eentje. Als ik op sommige plekken terugkom, dan denk ik wel eens....... hier legt er een, en hier ook, soms niet verder dan 500 meter uit elkaar. Ik probeer leuke plekjes te vinden en dan dmv een traditional met leuke verstopmethode of een misterie met puzzeltje.

Dit is niet om mensen af te zeiken , want die stoppen er ook een hoop tijd in , maar de mooie plekjes raken zo een beetje op, alhoewel..... ik weet nog wel een plekje (en dat is niet bij mij op de hoek of in de voor of achtertuin....

En voor wat betreft je cache, jammer dat ie weggaat, maar er komt weer plaats voor nieuwe ideeen en dat is alleen maar leuk. En heeft onze nummer 1 van nederland weer een Cache op te pikken :thumbup:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...

hmm jammer, ik verwacht niet dat ik binnen de gestelde tijd daar in de buurt ga komen. Is nogal een eindje weg... Had 'm wel op mijn 'verlanglijstje' staan (ook al voordat ik hier mod werd trouwens)

 

nou ja, wordt mijn to-do lijstje weer korter... :ph34r:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...