Spring naar bijdragen

Rare Wensen??


schuili

Aanbevolen berichten

Ik heb een Geko 201 maar die voldoet niet meer aan mijn wensen.

Zal ze op een rijtje zetten;

 

wil graag zien wat ik tegen kom tijdens het cachen. (slootje springen is niet mijn ding...)

 

wil de gelopen routes op mijn pc kunnen zetten en zichtbaar maken op kaarten op mijn scherm

 

wil graag zo min mogelijk papier gebruiken

 

ben stuurman/coach van sloeproei wedstrijd team en wil de nieuwe gps ook daar kunnen inzetten.

wil ook terug kunnen halen wat mijn team gedaan heeft wat afstand en snelheid betreft op mijn pc

wil ook geroeide wedstrijden terug kunnen zien op mijn pc wat afstand en snelheid betreft en dit ook kunnen delen met mijn team (online)

 

Ik heb dit aangeboden gekregen; Garmin eTrex Legend HCx GPS

 

+ Garmin Topo Benelux DVD (010-11465-00)

 

+ SanDisk 2 Gigabyte Micro Geheugenkaart

 

Met daarbij het advies om de Garmin Bluechart G2 Waterkaart Nederland er bij aan te schaffen.

 

Wie kan mij verder helpen met advies in deze?

 

alvast bedankt,

 

Willem

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Met deze gps zal nog wel papier nodig zijn bij multi's (maar ik gok dat je daar nooit helemaal onderuit komt).

Heb zelf ipv de legend serie gekozen voor de vista HCx, vooral omdat deze een echt kompas er in heeft ipv een GPS gebaseerd kompas.

 

Routes en snelheden bijhouden doet deze heel erg goed, en met de software kun je dan mooie grafiekjes krijgen over de prestaties. (gebruik dit voor het fietsen)

Niet te zwaar, redelijk waterdicht en behoorlijk nauwkeurig.

bewerkt door Ivo-tje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vooral als het gaat om papier te sparen lijkt me een toestel uit de "Oregon-" of "Dakotaserie" een betere optie. Met een beetje Googlen moet er best iets te vinden zijn voor relatief weinig geld.

 

Ik heb dat vroeger ook gedacht, paperless cachen. Vind ik het toch niet helemaal (eigenlijk helemaal niet) te klein, te omslachtig. Nu maak ik gewoon documenten aan en zet daar de relevante informatie in, veel minder papier, wel wat werk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik kan natuurlijk niet in je portefeuille kijken, maar persoonlijk vind ik nog steeds de Garmin GPSmap 60Cx of Csx een goede koop. Horen ook weer kaarten bij, maar dan kom je niet aan het slootjesspringen.

 

Wat papier besparen betreft, in ieder geval de traditionals kan je er in kwijt- scheelt toch alweer printouts.

bewerkt door De Oliva's
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik kan natuurlijk niet in je portefeuille kijken, maar persoonlijk vind ik nog steeds de Garmin GPSmap 60Cx of Csx een goede koop. Horen ook weer kaarten bij, maar dan kom je niet aan het slootjesspringen.

 

Wat papier besparen betreft, in ieder geval de traditionals kan je er in kwijt- scheelt toch alweer printouts.

 

Ben nu aan het twijfelen tussen de vista en de 60CX of CSX.....

Op zich lijkt het mij prettiger de knoppen aan de voorkant te hebben dan aan de zijkant.

 

Een ieder bedankt voor de reacties zover!!

 

groet

 

Willem

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vooral als het gaat om papier te sparen lijkt me een toestel uit de "Oregon-" of "Dakotaserie" een betere optie. Met een beetje Googlen moet er best iets te vinden zijn voor relatief weinig geld.

 

Ik heb dat vroeger ook gedacht, paperless cachen. Vind ik het toch niet helemaal (eigenlijk helemaal niet) te klein, te omslachtig. Nu maak ik gewoon documenten aan en zet daar de relevante informatie in, veel minder papier, wel wat werk.

Ik schrijf alles gewoon op een oud a4tje (een zijde ooit bedrukt), zo recycle ik ook nog

daarna door de shredder, dan kan je het ook nog als opvulling voor een pakketje gebruiken :thumbup:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...