Waldio Geplaatst 20 mei 2010 Share Geplaatst 20 mei 2010 En je kan ook de url opgeven. Dan zie je de pagina gewoon vertaald. Je moet de url dan in het vak typen en dan op vertaal klikken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GEORIBO Geplaatst 20 mei 2010 Share Geplaatst 20 mei 2010 Hier kun je het nodige downloaden aan waypoints en Tom Tom bestanden: http://www.geocaching-france.com/?page=download. Veel plezier! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Geoklop Geplaatst 20 mei 2010 Share Geplaatst 20 mei 2010 Hoi, Ik heb waarschijnlijk een hele domme vraag. Maandag vertrek ik met het gezin naar Frankrijk. Naar het plaatsje Hermival les Vaux. In de Vendee. Nu willen wij graag een cache lopen. Waar kan ik deze vinden?? Ik heb net een kaart van Frankrijk gezien met verschillende caches maar.... alles is in het frans....... Graag zou ik willen weten hoe en wat ik moet doen om een leuke cache te vinden. Groejes, Wech hallo ik gebruik altijd de google chrome browser en daar zit een automatische vertaler op Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eitjes Geplaatst 20 mei 2010 Share Geplaatst 20 mei 2010 De queries voor de vakantie in september in Spanje lopen al een paar maanden...... Beetje off topic, maar wat is er het nut van om die PQ's al een paar maanden van tevoren te gaan draaien? Behalve dan het overbelasten van de server... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden