Krijn T. Geplaatst 28 december 2003 Geplaatst 28 december 2003 Ik ben van plan een GPS te kopen. Ik ben er alleen nog niet uit of dat ik een Geko 201 of een Etrex euro moet kopen. De Geko 201 heeft WAAS, is wat compacter en er kunnen meer routepunten (10.000 tegen 1500) en routes (20 tegen 1) in. De Etrex euro is in andere dinge beter: meer batterij capaciteit, groter en beter display, ziet er beter uit en iets goedkoper. Ik weet dus echt niet welke van twee ik moet kopen (misschien zijn er ook nag andere modellen). Graag hoor ik de mening van jullie. Alvast bedankt!
Rovel Geplaatst 28 december 2003 Geplaatst 28 december 2003 Als jij het al niet weet. Je noemt een paar facetten van de één en van de ander. Dat is een stapje op de goede weg. Je moet voor jezelf duidelijk krijgen wat je verwacht van een GPS: -hoe duur -wat moet ie in iedere geval wel kunnen -wat vind je niet belangrijk / overbodig -grootte van het apparaat -grootte van het scherm -knoppen voor, onder, zijkant etc. etc. Zet alles voor jezelf op een rijtje en kijk dan welke GPSen er in de markt zijn. Mocht je dan nog geen keuze kunnen maken, dan duwen wij er wel eentje dooor je strot.
JandeBeHanger Geplaatst 28 december 2003 Geplaatst 28 december 2003 Ik ben van plan een GPS te kopen. Ik ben er alleen nog niet uit of dat ik een Geko 201 of een Etrex euro moet kopen. De Geko 201 heeft WAAS, is wat compacter en er kunnen meer routepunten (10.000 tegen 1500) en routes (20 tegen 1) in. De Etrex euro is in andere dinge beter: meer batterij capaciteit, groter en beter display, ziet er beter uit en iets goedkoper. Ik weet dus echt niet welke van twee ik moet kopen (misschien zijn er ook nag andere modellen). Graag hoor ik de mening van jullie. Alvast bedankt! Als ik de keus had tussen een Geko 201 of een gele etrex, zou ik gaan voor de Geko, want Die etrex heeft zo'n rubber bandje wat los gaat, ik heb nu mijn 2e vista. OK, de importeur repareert ze wel of wisselt ze om, maar toch.......... Ik vind de bediening van de Geko beter. Die batterijcapaciteit is toch niet het probleem, gewoon extra setjes meenemen! Moet ik voor de vista ook! Waas wordt komende tijd steeds belangrijker!
Krijn T. Geplaatst 28 december 2003 Auteur Geplaatst 28 december 2003 Ik ga toch wat meer naar de etrex toe, ipv de Geko 201. Ik vind het display ook wel belangrijk en het oog wil ook wat...
JandeBeHanger Geplaatst 28 december 2003 Geplaatst 28 december 2003 Ik vind het display ook wel belangrijk.Ik zou het aantal pixels van de beide schermpjes eens vergelijken.
Aanbevolen berichten