ensingg Geplaatst 17 april 2010 Geplaatst 17 april 2010 Hoi, Een collega van me heeft een HTC Hero met Android en wil graag eens geocachen. Wie heeft hier ervaring mee? Hij heeft nu een programma waar hij wel iets mee kan downloaden van gc.com maar losse waypoints toevoegen lijkt niet te kunnen. Bij voorbaat dank, Gert
Wad-Seekers Geplaatst 17 april 2010 Geplaatst 17 april 2010 Dat is grappig. Hoe maak je zo'n leuk "hoe doe ik dat" ding? Oja dat is offtopic.
Le Comte Geplaatst 17 april 2010 Geplaatst 17 april 2010 ***OFF-TOPIC*** Ga naar http://lmgtfy.com/ Voer zoekopdracht in Kopieer en plak de link die gegeven wordt ***ON-TOPIC*** Zoals je ziet worden in het Amerikaanse forum diverse programma's besproken. Gewoon proberen zou ik zeggen. Ik heb zelf geen Android--toestel dus ik kan verder niet adviseren.
petervw Geplaatst 17 april 2010 Geplaatst 17 april 2010 Ik had hier laatst ook al een draadje over, zelf gebruik ik c:geo. Werkt erg goed! Wellicht een tip voor de volgende keer, de zoekfunctie rechtsboven? Succes met spelen met het proggie!
Gast Geplaatst 18 april 2010 Geplaatst 18 april 2010 Wellicht een tip voor de volgende keer, de zoekfunctie rechtsboven? Of anders kan je ook hiermee nog zoeken: www.geocaching.nl/search
Aanbevolen berichten