MarlyNL Geplaatst 6 april 2010 Share Geplaatst 6 april 2010 Gezocht: - Geocoin - Cache Critters: Neigh Brown (het bruine paard dus) - Trackable - Zelda the Zebra Travel Tag Iemand die mij aan 1 van deze twee kan helpen? Alvast bedankt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
de-fam Geplaatst 6 april 2010 Share Geplaatst 6 april 2010 Misschien hier klik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GeoVlinder Geplaatst 6 april 2010 Share Geplaatst 6 april 2010 Misschien??? Beiden zijn daar te vinden!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarlyNL Geplaatst 6 april 2010 Auteur Share Geplaatst 6 april 2010 Die site kende ik al Maar ik weet niet hoe het met verzenden gaat... Daarom vroeg ik het hier of iemand ze miscchien "over" heeft Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delta123 Geplaatst 6 april 2010 Share Geplaatst 6 april 2010 Verzenden gaat zo 1. je klikt je coins aan en die gaan in de winkelwagen 2. Omdat je buiten de USA woont klik je extra aan de International Shipping Charge $5.25. Dit is een stevige envelop met plek voor een flink aantal coins. 3. Je betaald en ze worden naar je verstuurd. Dit is een betrouwbare shop. je kan gerust zijn, je bestelling zal snel arriveren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarlyNL Geplaatst 6 april 2010 Auteur Share Geplaatst 6 april 2010 Ok, dan gaan we het daar bestellen. Bedankt voor de informatie! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TAXA Geplaatst 20 april 2010 Share Geplaatst 20 april 2010 (bewerkt) Ik verzamel nu een paar maanden NL-coins, maar ik kom er een aantal niet tegen op Ebay e.d. Wie kan mij verder op weg helpen? Ik ben op zoek naar de navolgende coins: 2006 Dutch Micro Black Nickel 2005 Dutch Antique Silver 2006 Dutch Antique Silver 2007 Dutch Antique Silver 2008 Dutch Antique Gold Groeten TAXA 26 juni 2010 bewerkt door TAXA Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Caveman en Co Geplaatst 20 april 2010 Share Geplaatst 20 april 2010 ik neem aan dat je de nederlandse tulp bedoeld uit 2006. En de rest zijn allemaal Limited Editions, dus die zul je niet zo snel vinden op ebay, daar zijn een heleboel mensen naar op zoek. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden