Pandaroza Geplaatst 5 april 2010 Share Geplaatst 5 april 2010 Ik heb in de VS een geocoin gevonden maar het 5(!) tekens groote unieke nummer komt niet voor in de database van Geocaching.com. Hoe kom ik er achter van wie deze kan zijn. Het gaat om ===== of ===== Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lepman Geplaatst 5 april 2010 Share Geplaatst 5 april 2010 Ik heb in de VS een geocoin gevonden maar het 5(!) tekens groote unieke nummer komt niet voor in de database van Geocaching.com. Hoe kom ik er achter van wie deze kan zijn. Het gaat om ===== of ===== Kan het volgnummer zijn van een niet-trackable coin. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GeoVlinder Geplaatst 5 april 2010 Share Geplaatst 5 april 2010 Wil je aub nummer weghalen? Nooit nummers op forum vermelden, ook al is het geen geocaching trackingnummer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pandaroza Geplaatst 6 april 2010 Auteur Share Geplaatst 6 april 2010 het gaat om en Opgehaald in San Diego, Californië. 2 letter en 3 cijfers hier verwijderd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pazzipant Geplaatst 6 april 2010 Share Geplaatst 6 april 2010 Probeer deze site eens http://xsnrg.geocoin.net/ pazzipant Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Attila de Hunt Geplaatst 6 april 2010 Share Geplaatst 6 april 2010 Kan het zijn dat je een O voor een 0 (nul) aanziet? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Waldio Geplaatst 6 april 2010 Share Geplaatst 6 april 2010 Of een Z voor 2, had ik laatst. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Roode Loper Geplaatst 6 april 2010 Share Geplaatst 6 april 2010 Of een Z voor 2, had ik laatst. Het gaat om een code met 5 tekens. Bij .com gaat het om 6 tekens. Ik ga er vanuit dat het van een andere "club" is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pazzipant Geplaatst 6 april 2010 Share Geplaatst 6 april 2010 (bewerkt) Het gaat inderdaad om een andere site, namelijk "XSNRG Pictures Geocoin Tracking Site". http://xsnrg.geocoin.net/ De coin kan daar gelogd worden, internetadres staat ook op de coin, te zien op de foto. 6 april 2010 bewerkt door pazzipant Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Roode Loper Geplaatst 6 april 2010 Share Geplaatst 6 april 2010 Coins van een andere club laat ik altijd liggen. Jammer voor de coin-owner . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GeoVlinder Geplaatst 7 april 2010 Share Geplaatst 7 april 2010 Kijk die foto maakt veel duidelijk, zo te zien is het probleem opgelost. Goed meegedacht mensen! @Pandaroza: Laat je nog even weten of het ook lukt met loggen? groetjes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wad-Seekers Geplaatst 7 april 2010 Share Geplaatst 7 april 2010 Coins van een andere club laat ik altijd liggen. Jammer voor de coin-owner . Weet/zie je dan direct dat het van een andere club is? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Waldio Geplaatst 7 april 2010 Share Geplaatst 7 april 2010 Ja, kijk eens naar de foto: En deze link naar een andere geocoin site: http://xsnrg.geocoin.net/ Dat lijk wel op elkaar toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hiker_R Geplaatst 7 april 2010 Share Geplaatst 7 april 2010 (bewerkt) Bovendien is het voor GC-trackables verplicht de vermelding te hebben "Trackable at geocaching.com" of "Trackable at gc.com". Staat dat er niet op, dan is het geen GC-trackable. Overigens had ik laatst een coin (ref=TB2GCYR, een Outer Banks Lighthouse Benchmark Geocoin) waarbij dat en het tracking nummer op de rand/zijkant (!) stond. Dat was even zoeken en goed kijken (maar dat zijn wij natuurlijk gewend). 7 april 2010 bewerkt door Hiker_R Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden