Spring naar bijdragen

GPXSonar


bussie

Aanbevolen berichten

Herstel

Zoek de 7 verschillen? Ik heb er maar een gevonden.

 

Je zou bij een typfout of een verkeerd woordgebruik ook je reply opnieuw kunnen bewerken en wil je de lezers erop attenderen dat je het bewerkt hebt, kun je dat ook nog aanvinken. Verder geen commentaar hoor. Ik zag namelijk eerst niet wat je bedoeling was en ik denk dat dit er meer zijn ;)

 

GRTZ

 

Kruimeldief :ph34r: Gelukkig ben ik een beetje schizofreen, anders had ik helemaal geen vrienden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Herstel

Zoek de 7 verschillen? Ik heb er maar een gevonden.

 

Je zou bij een typfout of een verkeerd woordgebruik ook je reply opnieuw kunnen bewerken en wil je de lezers erop attenderen dat je het bewerkt hebt, kun je dat ook nog aanvinken. Verder geen commentaar hoor. Ik zag namelijk eerst niet wat je bedoeling was en ik denk dat dit er meer zijn ;)

 

GRTZ

 

Kruimeldief :ph34r: Gelukkig ben ik een beetje schizofreen, anders had ik helemaal geen vrienden.

Kruimeldief,

 

bedankt voor je ....... reactie,

je hebt wel veel commentaar op nieuwkomers!

Helaas zijn we niet allemaal zo goed als jou!!!!!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb de cache van geocaching.nl gedownload en met EasyGps in m´n pocketpc gekopieerd.

 

Wie weet raad?

 

Albert

Hallo naamgenoot,

 

Kan het zijn dat jij .loc files probeert te gebruiken? Volgens mij werken GPXview en sonar alleen met .gpx files. Daar staat veel meer informatie in dan in een .loc file.

GPX files kan je krijgen door Premium Member te worden bij geocaching.com.

 

Groeten,

 

Alb(e)rt

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kruimeldief,

 

bedankt voor je ....... reactie,

je hebt wel veel commentaar op nieuwkomers!

Helaas zijn we niet allemaal zo goed als jou!!!!!!!

 

Veenpluis :ph34r:,

Veel commentaar op nieuwkomers? Nou dat is niet de opzet en dus geen bewuste keuze. En commentaar? Tja, als je een tip als commentaar ziet kan ik er niets aan doen. De een denkt, verhip die Kruimel heeft gelijk en de ander ziet het als kritiek ofwel commentaar. Gewoon een kwestie van opvoeding of opleiding denk ik dan altijd maar.

Een ieder die in mijn ogen commentaar heeft verdiend krijgt het. Ga maar turven en zoek al mijn berichtjes maar op en je zult zien dat zelfs heel erge oudgedienden van mij ook mijn mening krijgen gereplyed. Let wel dat er ook nog 100den berichtjes van mij hier op het forum rondslingeren waar geen naam voor staat maar een nummer. :D

Tegenover het hebben van commentaar staat, dat iedereen mij ook mag bekritiseren. Men is van harte welkom.

 

En dan besluiten dat "we" helaas niet zo goed zijn als ik? Gna gna. De kerstboodschap van Beatrix heeft wel diepe sporen op je achter gelaten. De koningin is de enige die zichzelf in meervoud mag noemen. Wij, koningin der Nederlanden.

Of sprak jo ook voor anderen? Hebben ze je benoemd als spreekbuis? Ik denk dat je wilt zeggen dat Jij niet zo goed bent als ik. Ik weet niet waarin maar ik zie het als een compliment en dank je daarvoor en ook prettige feestdagen toegewenst.

Is je kerstdiner je wel bekomen? Iets te zwaar getafeld? Er lag nu net niet dat onder de boom wat je graag wilde? Of gewoon slaperig? Sommige die halen ook nooit de eindstreep weet je dat? ;)

 

Ik hou ook van jou

 

GRTZ

 

Kruimeldief :ph34r: Tell me what you need, I'll tell you how to live without it.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ach, dan is dat het probleem. Ik heb ze op beide PDA's ook op een geheugenkaart staan. Ais ik het op de PPC moet installeren, dan laat maar. Zoals je al zegt. 1 Mb alleen voor de exe is wel aardig veel. Vooral de XDA is met de rest van wat ook op het ding geínstalleerd is, zo vol en dat willen we niet :lol1:

 

Weg ermee. linea recta vuilnisbak

 

Thanx

De maker van het programma heeft op 31-12-03 een nieuwe versie (1.1) beschikbaar gemaakt voor download die wel geïnstalleerd kan worden op een geheugenkaart.

Bovendien zijn er nog wat veranderingen aangebracht, bekijk het maar op deze pagina.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Verder vindt ik het nog al een groot programmaatje 1 MB alleen al voor de .exe

 

Nee, ik blijf bij GPXview.

 

Laat ook foto's ziet, maar alleen als je dat wilt.

Is een stuk kleiner.

En aantekeningen maken daar voor hebben we toch PocketWord en Notes.

En loggen dat doen we wel als we weer thuis zitten.

GPXsonar neemt alles bij elkaar inderdaad veel ruimte in. (De .exe zelf (versie 1.1) neemt 537k voor zijn rekening).

Voor het bijhouden van je eigen gevonden caches en TB's is het juist handig om je aantekeningen in het programma te kunnen invoeren, maar dat kan persoonlijk zijn natuurlijk.

Het overkomt menigeen weleens dat het vinden van een multi-cache door omstandigheden niet in 1 keer kan worden gedaan, het invullen van de wel gevonden onderdelen in het aantekeningenveld is dan ter beschikking op het moment dat het zoeken naar de cache hervat wordt.

 

GPXview is ook een prima programma, bij mij blijft echter constant de "zandloper" in beeld wat ik storend vind. Het bekijken van de cache-details heeft in GPXview niet het mooie uiterlijk als bij GPXsonar.

 

Alles bij elkaar genomen denk ik niet dat het veel uitmaakt welke van de 2 je gebruikt, als je net als ik houdt van het mooie uiterlijk van de cache-details (zoals op de .com site) en de extra mogelijkheden installeer dan GPXsonar. Als je liever een programma gebruikt dat wat minder geheugenruimte nodig heeft & alleen de foto's op verzoek download kan je beter GPXview installeren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De maker van het programma heeft op 31-12-03 een nieuwe versie (1.1) beschikbaar gemaakt voor download die wel geïnstalleerd kan worden op een geheugenkaart.

Bovendien zijn er nog wat veranderingen aangebracht, bekijk het maar op deze pagina.

Ik heb hem gedownload en zal het zo weer uitproberen. Ieder krijgt een kans natuurlijk.

Alhoewel ik 2 PPC's heb (Loox 600 en XDA), beide zijn nog met het OS PPC 2002 en versie 1.1 is voor de nieuwe PPC 2003.

 

UPDATE: Goed, ik heb versie 1.1 geïnstalleerd op beide pocketPC's. Het progje wil overal op geïnstalleerd worden maar geeft steeds een foutmelding dat er delen gemist worden of dat het pad niet goed is. Waarschijnlijk alleen maar voor ppc 2003...... helaas.

 

GRTZ

 

Kruimeldief :lol1: If you want to be the best, you've got to beat the rest.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb hem gedownload en zal het zo weer uitproberen. Ieder krijgt een kans natuurlijk.

Alhoewel ik 2 PPC's heb (Loox 600 en XDA), beide zijn nog met het OS PPC 2002 en versie 1.1 is voor de nieuwe PPC 2003.

 

UPDATE: Goed, ik heb versie 1.1 geïnstalleerd op beide pocketPC's. Het progje wil overal op geïnstalleerd worden maar geeft steeds een foutmelding dat er delen gemist worden of dat het pad niet goed is. Waarschijnlijk alleen maar voor ppc 2003...... helaas.

Voorzichtige vraag: Heb je de oude versie eerst verwijderd voordat je de nieuwe ging installeren?

Het gaat namelijk vaak niet goed als je een her-installatie doet op een andere plek.Er blijven dan verwijzingen naar de originele installatie bestaan in het register van de PPC.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Voorzichtige vraag: Heb je de oude versie eerst verwijderd voordat je de nieuwe ging installeren?

Het gaat namelijk vaak niet goed als je een her-installatie doet op een andere plek.Er blijven dan verwijzingen naar de originele installatie bestaan in het register van de PPC.

Hihihihihi, leuk. Voorzichtige vraag......

 

Alsof je anders kans hebt om gebeten te worden.. :lol1:

 

Ja hoor. Alleen bij gewone updates die over een progje gedraaid moeten worden niet, anders remove ik altijd alle oudere versies van een programma en daarbij gebruik ik remover.exe om ook de registry op te schonen.

Helaas, het is of een corrupt progje of echt alleen maar voor PPC 2003 geschikt. Het laatste is volgens de site ook zo, natuurlijk :lol1:

 

GRTZ

 

Kruimeldief :thumbup: Je moet leren om te begrijpen,

begrijpen om te kennen,

kennen om te weten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...