naaktslakkies Geplaatst 13 maart 2010 Geplaatst 13 maart 2010 (bewerkt) Wij kunnen sinds een week geen waypoints meer downloaden vanuit mapsource. Weet iemand waarom dit niet meer zou kunnen? Hij geeft wel aan dat hij ze goed overgezet heeft maar in de GPS staat niets. Ra ra. 13 maart 2010 bewerkt door naaktslakkies
0 Peetee Geplaatst 13 maart 2010 Geplaatst 13 maart 2010 Zijn het misschien waypoints die niet in de buurt zijn? Zo ja, dan kan het een instelling zijn. Klik dan in het Waypoint-scherm op de Menu-toets en vervolgens op Zoek op naam. (Zo werkt het tenminste op een 60Cx) Als hij nu ingesteld staat op Zoek nabij mij, en dat is meestal het geval, dan zie je de verder weg gelegen waypoints niet.
0 naaktslakkies Geplaatst 13 maart 2010 Auteur Geplaatst 13 maart 2010 Zijn het misschien waypoints die niet in de buurt zijn? Zo ja, dan kan het een instelling zijn. Klik dan in het Waypoint-scherm op de Menu-toets en vervolgens op Zoek op naam. (Zo werkt het tenminste op een 60Cx) Als hij nu ingesteld staat op Zoek nabij mij, en dat is meestal het geval, dan zie je de verder weg gelegen waypoints niet. Geweldig, bedankt.
0 Peetee Geplaatst 13 maart 2010 Geplaatst 13 maart 2010 Graag gedaan. Het is een vrij veel gehoord probleem, dat vooral optreedt als mensen de waypoints voor de vakantie alvast in de gps zetten. Omdat die veelal verder weg zijn worden ze in de "Zoek nabij mij"-modus niet getoond. En dan denkt men vaak ten onrechte dat de transfer vanuit Mapsource niet gelukt is, terwijl dat dus wel het geval is.
0 MacDD Geplaatst 13 maart 2010 Geplaatst 13 maart 2010 bekend verschijnsel en wat PeeTee aangeeft is altijd de oorzaak.
0 Adriaanx Geplaatst 30 mei 2010 Geplaatst 30 mei 2010 Bij mij is het probleem omgekeerd. Na terugkeer van vakantie krijg ik een XML error waardoor ik niets van mijn Oregon kan importeren. Wie weet raad?!
0 Waldio Geplaatst 30 mei 2010 Geplaatst 30 mei 2010 Heb je misschien iets meer detials? Wat staat er bijv. precies in de error. Nu kan ik geen oplossing bedenken.
0 Crankyhenkie Geplaatst 30 mei 2010 Geplaatst 30 mei 2010 Bij mij is het probleem omgekeerd. Na terugkeer van vakantie krijg ik een XML error waardoor ik niets van mijn Oregon kan importeren. Wie weet raad?! Probeer onderstaande eens, dus de map GarminDevice.xml verwijderen van je Oregon. Hij staat in de map Garmin. When your Garmin unit is connected to the computer you should see a drive come up on your "My Computer" or "Computer". Please access the drive on your computer. Open up the "Garmin" folder. Inside that folder you should see a file named GarminDevice.xml. Delete that file. Then unplug the unit from the computer and allow it to load up. Once it has loaded completely then plug the device back into the computer and try transfer again. That should fix your issue.
Vraag
naaktslakkies
Wij kunnen sinds een week geen waypoints meer downloaden vanuit mapsource. Weet iemand waarom dit niet meer zou kunnen? Hij geeft wel aan dat hij ze goed overgezet heeft maar in de GPS staat niets. Ra ra.
bewerkt door naaktslakkies7 antwoorden op deze vraag
Aanbevolen berichten