onneb Geplaatst 1 maart 2010 Share Geplaatst 1 maart 2010 Ik ben in het bezit gekomen van een coin die uit respect voor de medewerkers van het forum en van GC Nederland aan het reizen is gegaan. Deze heeft de opdracht mee gekregen om bij zoveel medewerkers van forum en GC Nederland in handen te komen. Morgen zit ik toevallig in Rijen (bij Gilze-Rijen) dus bij Breda Oosterhout Tilburg, kom ook langs Utrecht. Dit allemaal vanuit Alkmaar. Zijn er toevallig medewerkers in deze buurt waar ik deze coin vervolgens kan droppen. Woensdag zit ik in Leiden. Medewerkers en vrijwilligers laat wat van je horen welke stad of dorp, provincie jullie wonen. Dank en groet, Benno. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
getzie family Geplaatst 1 maart 2010 Share Geplaatst 1 maart 2010 Sorry Heino bij zwolle. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GeoVlinder Geplaatst 1 maart 2010 Share Geplaatst 1 maart 2010 Veghel (Noord-Brabant) Enne erg leuk die coin!!! groetjes GeoVlinder Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Prof. Y. Lupardi Geplaatst 2 maart 2010 Share Geplaatst 2 maart 2010 Ik en de goodiesshop (plus poes Proelie) zitten in Leiden vlakbij cache Leiden Urban 1. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Track_leader Geplaatst 2 maart 2010 Share Geplaatst 2 maart 2010 Lopik, kijk even bij Kijkje in de Buis (dichts bijzijnde cache voor mij) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mr.Atari Geplaatst 2 maart 2010 Share Geplaatst 2 maart 2010 Hardenberg Heb je trouwens een linkje naar de coin, dan kunnen we 'm op de watchlist zetten, dan zien we als 'ie in de buurt is... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GuitarArnie Geplaatst 2 maart 2010 Share Geplaatst 2 maart 2010 Lopik, kijk even bij Kijkje in de Buis (dichts bijzijnde cache voor mij) En check dan gelijk even of er een zonnebril ligt. Die ben ik daar verloren, een jaar geleden ofzo.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
onneb Geplaatst 2 maart 2010 Auteur Share Geplaatst 2 maart 2010 dank voor de meldingen hier kan ik wat mee, ik zal een mooie provincie uitzoeken. onderstaand is de url naar de trackable. http://www.geocaching.com/track/details.as...89-5fc769dbc9b9 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GeoVlinder Geplaatst 2 maart 2010 Share Geplaatst 2 maart 2010 Thanks, hij staat op de watchlist! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden