harriebeckers Geplaatst 22 februari 2010 Share Geplaatst 22 februari 2010 Hallo In de eerste week van mei gaan wij (mijn vrouw en ik samen met vrienden) een weekje varen in de buurt van Leiden. Ik heb al gezien dat er in de buurt vele caches zijn, maar zijn er ook caches die je vanaf het water en/of de boot kunt doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Peetee Geplaatst 22 februari 2010 Share Geplaatst 22 februari 2010 Als je dit kaartje van de omgeving Kagerplassen bekijkt, dan lijkt het mij dat daarvoor voldoende mogelijkheden zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
harriebeckers Geplaatst 22 februari 2010 Auteur Share Geplaatst 22 februari 2010 Als je dit kaartje van de omgeving Kagerplassen bekijkt, dan lijkt het mij dat daarvoor voldoende mogelijkheden zijn. oke bedankt voor dit kaartje, maar ik bedoelde eigenlijk caches die je met de boot moet doen, dus met de boor van waypiont naar waypoint Harrie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ringeling Geplaatst 22 februari 2010 Share Geplaatst 22 februari 2010 Zie: dit draadje. Misschien weet de prof. nog welke het is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ringeling Geplaatst 22 februari 2010 Share Geplaatst 22 februari 2010 Ik heb er een ontdekt voor je: Klap van de molen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mineraal Geplaatst 22 februari 2010 Share Geplaatst 22 februari 2010 (bewerkt) http://www.geocaching.com/bookmarks/view.a...52-996447847e7d Ik weet niet of je er wat aan hebt Maar deze link heb ik eens opgeslagen .Voor het geval dat. 22 februari 2010 bewerkt door mineraal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden