Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst
hallo allemaal,

Ik volg dit draatje met interesse omdat ik nu pas een beetje meer met multies aan de gang ben gegaan tot op heden typ ik de volgende coördinaten handmatig in.

maar ik begrijp dus nu ook dat je die ook kunt mee laden in je gps moet je dit in gsak aan geven. want nu vind ik nergens extra wp's in mij ORIGON 300.

Zo ja hoe geef je dit aan in gsak voor dat je het verstuurd naar je 300 en wat is dan het maximale wat je kunt versturen voordat je gps vol zit.

Ik ben benieuwd of dit kan en hoe dit werkt, zou weer wat tijd schelen dat je met je gps bezig bent en verkleint toch ook weer de kans op een typ foutje.

:D:ph34r:

groeten alex

Hoi Alex,

Ikzelf gebruik de ColoradoExport macro om de PQ's op mijn Oregon te zetten. Deze zet ook gecorrigeerde caches(mysteries), parkeerplaatsen etc onder een apart menutje in 'Waarheen'

Link naar de Macro:

Geplaatst
Wendy, dat is precies hoe ik het ook doe. Het blijft vreemd dat je eerst je geocache moet verlaten en naar het hoofdmen moet gaan om naar je waypoints te kunnen terwijl je mag verwachten dat ze waypoints gekoppeld zijn aan de bijbehorende multicache. Maar helaas. Eens kijken waar ik dat kan melden bij Garmin, wellicht wordt het meegenomen in een volgende software update.

Groeten,

Edo

Het zou te gek zijn als Garmin daar iets mee doet.

Geplaatst

Volgens mij kun je vanuit GSAK de multi exporteren naar de Oregon.

De child wp's komen dan niet direct onder de multicache maar je kunt ze wel via de wpmanager oproepen.

Een andere manier is om via gc.com de multi te exporteren naar b.v. Mapsource '(eventueel de wp's hernoemen voor het gemak) en vervolgens via overdragen naar de gps zenden.

• 2 weeks later...
  • Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...