Spring naar bijdragen

Mp3 Speler


de-fam

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Ik heb er hier ook nog eentje liggen. Een Marquant (Marskramer). Dit model, 256 MB, 1 AAA-accu.:

Marquant_MMP3_22__2333732.jpg

 

 

Wil je die van de hand doen terwijl je beseft dat hij in de koude natte grond gaat ?? :thumbup:

Zeg maar een prijs.

Ja hoor, geen probleem. :thumbup: Ik gebruik hem al een tijd niet meer. Stuur maar een PM met adresgegevens. Tegen verzendkosten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ben er helemaal blij mee, maar zit er nog garantie op ???, beetje carambalig als er mensen bij een cache staan en het ding doet het niet meer. :thumbup:

Nee, nu overvraag je! Er zit zelfs geen handleiding meer bij, dus dat wordt een leuke mystery ... :thumbup:

bewerkt door Peetee
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een cache met een mp3 speler, die lijkt me wel interessant. Succes met maken vd cache en als we in de buurt zijn, gaan we hem hopelijk doen. Of we in de buurt komen deze zomer ......... wat ons betreft wel. :thumbup:

 

groetjes GeoVlinder

 

Het word zeker een interessante cache,een thriller in wording. Maar zal het misschien handig zijn om nog een reserve MP3 in huis te hebben, je weet naar nooit. ;)

bewerkt door de-fam
Link naar opmerking
Deel via andere websites

:rolleyes: Ook FLET bedankt voor de MP3 speler :thumbup: Hij is heel en wel aangekomen. Bietsen heeft toch wel z'n voordelen. Deze MP3 is eerdaags in de grond te vinden, wij zijn met de laatste fase bezig van de cache , een leuke tocht van plus minus 8 km, in 1 van de mooiste gebieden van Nederland. en is gebaseerd op een film. Nogmaals Flet en peetee bedankt.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...