Spring naar bijdragen

Foto's In De Galerij Kwijt


Team Henaatje

Aanbevolen berichten

Hoi mede cachers ik heb iets in mijn profile aan geklikt waardoor ik alle foto's kwijt ben , de onderwerpen van de foto's zijn wel blijven staan

ook in de logjes kan ik geen foto's bekijken .en als ik een caches wil lopen worden er ook geen foto's vertoond .

hopelijk weet iemand een oplossing om om me te helpen. gr team henaatje

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Ik kan de foto's ook gewoon zien. Misschien heeft de server met de foto's er even uitgelegen.

 

Maar mocht je in je internet browser helemaal geen plaatjes meer zien, dan is het waarschijnlijk een instelling in je browser.

 

Controleer dan in Internet Explorer bv eens de instelling bij Extra-Internetopties en dan op het tabblad Geavanceerd kijken bij het onderdeel Multimedia en dan de instelling bij Afbeeldingen weergeven. Hier moet het vinkje aanstaan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik kan de foto's ook gewoon zien. Misschien heeft de server met de foto's er even uitgelegen.

 

Maar mocht je in je internet browser helemaal geen plaatjes meer zien, dan is het waarschijnlijk een instelling in je browser.

 

Controleer dan in Internet Explorer bv eens de instelling bij Extra-Internetopties en dan op het tabblad Geavanceerd kijken bij het onderdeel Multimedia en dan de instelling bij Afbeeldingen weergeven. Hier moet het vinkje aanstaan.

Hoi Henaatje we hebben al contact gehad en we zijn er uit gekomen.Henaatje gebruikt fire Fox. In explorer alles goed. Het ligt dus aan je browser. :thumbdown:

Alles staat er weerop.

bewerkt door mineraal
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...