Redhorses Geplaatst 4 februari 2010 Share Geplaatst 4 februari 2010 Als in FindStatGen statistieken draai geeft hij een foutmelding $status = Sqlite("open",$sqlfile) Hij gaat dus niet verder ik kan alleen op oke drukken en de macro stopt dit staat er ook nog bij op mijn scherm: database disk image is malformed Ik heb al een restore gedraaid maar helpt niet het gebeurde van de een op andere dag ik heb de laatste versie van gsak en ook van FindStatsGen gr redhorses Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GeoFlowers Geplaatst 4 februari 2010 Share Geplaatst 4 februari 2010 Zijn dit ook jouw "laatste versies"? Met versie GSAK = 7.7.0.91 en findstatgen39Beta geen problemen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
DiedB Geplaatst 4 februari 2010 Share Geplaatst 4 februari 2010 Als in FindStatGen statistieken draai geeft hij een foutmelding $status = Sqlite("open",$sqlfile) Hij gaat dus niet verder ik kan alleen op oke drukken en de macro stopt dit staat er ook nog bij op mijn scherm: database disk image is malformed Ik heb al een restore gedraaid maar helpt niet het gebeurde van de een op andere dag ik heb de laatste versie van gsak en ook van FindStatsGen gr redhorses Database disk image is malformed. Misschien is er iets mis met je GSAK-database? Probeer FindStatGen eens op een andere database te runnen, als dit werkt is er iets met de database. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
silkwood Geplaatst 4 februari 2010 Share Geplaatst 4 februari 2010 Hier geen problemen. Heb je naast restore ook al repair gedraaid? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Redhorses Geplaatst 4 februari 2010 Auteur Share Geplaatst 4 februari 2010 nee ik heb 7.6.2.45 gister nog van de gsak site gehaald de stads 39 beta heb ik wel Zijn dit ook jouw "laatste versies"?Met versie GSAK = 7.7.0.91 en findstatgen39Beta geen problemen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Redhorses Geplaatst 4 februari 2010 Auteur Share Geplaatst 4 februari 2010 ja al gedaan hielp niets alles werkt verder alleen de findstats niet Hier geen problemen. Heb je naast restore ook al repair gedraaid? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Redhorses Geplaatst 4 februari 2010 Auteur Share Geplaatst 4 februari 2010 ja ook al geprobeerd Hier geen problemen. Heb je naast restore ook al repair gedraaid? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Redhorses Geplaatst 4 februari 2010 Auteur Share Geplaatst 4 februari 2010 dit geeft ook geen verbetering helaas Als in FindStatGen statistieken draai geeft hij een foutmelding $status = Sqlite("open",$sqlfile) Hij gaat dus niet verder ik kan alleen op oke drukken en de macro stopt dit staat er ook nog bij op mijn scherm: database disk image is malformed Ik heb al een restore gedraaid maar helpt niet het gebeurde van de een op andere dag ik heb de laatste versie van gsak en ook van FindStatsGen gr redhorses Database disk image is malformed. Misschien is er iets mis met je GSAK-database? Probeer FindStatGen eens op een andere database te runnen, als dit werkt is er iets met de database. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lôntje Geplaatst 4 februari 2010 Share Geplaatst 4 februari 2010 ja ook al geprobeerd Hier geen problemen. Heb je naast restore ook al repair gedraaid? In de macro staat hardcoded "FindStatGen38Beta.gsk" dit moet je veranderen in 39 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Redhorses Geplaatst 4 februari 2010 Auteur Share Geplaatst 4 februari 2010 waar staat dat ongeveer? ja ook al geprobeerd Hier geen problemen. Heb je naast restore ook al repair gedraaid? In de macro staat hardcoded "FindStatGen38Beta.gsk" dit moet je veranderen in 39 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GeoFlowers Geplaatst 4 februari 2010 Share Geplaatst 4 februari 2010 Als je nog niet "over"wilt naar een GSAK beta probeer dan eerst de laatste versie van GSAK 7.6.3 Dat is GSAK763B13 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lôntje Geplaatst 4 februari 2010 Share Geplaatst 4 februari 2010 Kleine vergissing. Ik gebruik GenUploadStatsBeta en daar heb ik het moeten veranderen in regel 70. Hier stond hardcoded een verwijziging naar versie 3.8 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ruud4d Geplaatst 4 februari 2010 Share Geplaatst 4 februari 2010 Ik heb net m'n pc even laten doorzoeken op Sqlite. Het stond in een database. Ik stel voor dat je dat ook eens doet (zoeken naar Sqlite in je GSAK map, want op je pc komen er meer bestanden naar voren) en dan die betreffende database tijdelijk verwijderen. Eens kijken of dat het probleem oplost. En dan eventueel weer de database terug plaatsen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Redhorses Geplaatst 4 februari 2010 Auteur Share Geplaatst 4 februari 2010 die had ik al gevonden ook weggehaald maar dan start de database niet meer op dus maar weer terug gezet Ik heb net m'n pc even laten doorzoeken op Sqlite. Het stond in een database. Ik stel voor dat je dat ook eens doet (zoeken naar Sqlite in je GSAK map, want op je pc komen er meer bestanden naar voren) en dan die betreffende database tijdelijk verwijderen. Eens kijken of dat het probleem oplost. En dan eventueel weer de database terug plaatsen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden