Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst
Heeft iemand ervaring met de onroute fiets kaart?

Is deze goed bruikbaar voor geocaching

Ik zou voor de wandelversie gaan, geeft meer details

Geplaatst (bewerkt)

Ik zou (voor het geocachen) persoonlijk liever de wandelkaart of de Topo Benelux 2010 gebruiken. De testen , die ik heb gelezen in verband met de routeerbaarheid van de fietskaart, gecombineerd met mijn eigen ervaringen maakt me sowieso niet onmiddellijk enthousiast voor de fietskaart.

bewerkt door Gerrit Tabak
Geplaatst

Ik heb hem op mijn 60Cx, samen met topo NL. Een aantal keren gebruikt. Er is eigenlijk niet heel veel verschil. Fietsroutes zijn wel makkelijk in te brengen. En als je opeens tijdens een route snel naar een cafeetje wilt, stippelt hij de route ook meteen uit. Ik vind het wel lekker werken. De kleuren van de gebieden en wegen zijn iets anders, Maar dat is geen probleem. Ik vraag me af of die topo Benelux niet hetzelfde doet. De routeerbaarheid voor de fiets, bedoel ik.

Geplaatst

Ik heb hem op mijn 60Cx, samen met topo NL. Een aantal keren gebruikt. Er is eigenlijk niet heel veel verschil. Fietsroutes zijn wel makkelijk in te brengen. En als je opeens tijdens een route snel naar een cafeetje wilt, stippelt hij de route ook meteen uit. Ik vind het wel lekker werken. De kleuren van de gebieden en wegen zijn iets anders, Maar dat is geen probleem. Ik vraag me af of die topo Benelux niet hetzelfde doet. De routeerbaarheid voor de fiets, bedoel ik.

Dat zou zo moeten zijn ja. De topo Benelux 2010 kaart kan een goede vervanger zijn van de wandel- de fiets- en de Beluxkaart. We gaan het allemaal eens uittesten en dan zien we het wel.

Geplaatst

Dat zou zo moeten zijn ja. De topo Benelux 2010 kaart kan een goede vervanger zijn van de wandel- de fiets- en de Beluxkaart. We gaan het allemaal eens uittesten en dan zien we het wel.

Ga je ze allemaal kopen om te proberen? :cry:

Geplaatst (bewerkt)

Haha, nee.... Ik bedoelde te zeggen dat ik de Topo 2010 kaart ga uitproberen. Dat lijkt me een zeer aantrekkelijke kaart gezien de dekking van de gehele Benelux en het feit, dat de zaak routeerbaar is. Maar de weers- en andere omstandigheden laten het "testen" (groot woord voor ff kijke wat tie doet....) even niet toe. De andere genoemde kaarten heb ik gezien in de gps apparatuur van bevriende mede-cachers. Alleen de fietskaart heb ik een tijdje kunnen uitproberen, maar die beviel me niet.

bewerkt door Gerrit Tabak
Geplaatst (bewerkt)

Prima! Laat maar weten wat je er van vond. Wie weet is het dan ook wat voor mij (en misschien voor anderen). :cry:

bewerkt door no-name
Geplaatst

Ik gebruik de Onroute fietskaart wel eens als we op de fiets gaan geocachen.

Maar normaal gesproken maakt hij natuurlijk niet de korste route naar de cache, maar als je tijd genoeg hebt dan maakt de kaart wel mooie routes naar de caches. Dus het is wat je wil op dat moment.

Wij maken er soms gebruik van.

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...