Spring naar bijdragen

Iconen Weg In Fire Fox


AJKwak

Aanbevolen berichten

hallo allemaal,

 

wie kan mij helpen met het volgende.

 

ik gebruik fire fox en als ik na naar Geocaching.com toe ga ben ik alle iconen kwijt.

 

Waar door ik op de kaart de cache plaatsen niet zie :) maar ook zijn er plaatjes weg.

 

bijvoorbeeld het map it plaatje in je profiel waar je op kan klikken om de kaart te openen is weg.

 

eigenlijk is alles waar je met de muis op kan klikken weg.

 

wie o wie weet hier voor de oplossing

 

groeten alex

 

 

p.s. het licht niet aan .com want op mijn werk pc gaat het wel gewoon zoals het hoort

bewerkt door alex1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

hallo allemaal,

 

wie kan mij helpen met het volgende.

 

ik gebruik fire fox en als ik na naar Geocaching.com toe ga ben ik alle iconen kwijt.

 

Waar door ik op de kaart de cache plaatsen niet zie :) maar ook zijn er plaatjes weg.

 

bijvoorbeeld het map it plaatje in je profiel waar je op kan klikken om de kaart te openen is weg.

 

eigenlijk is alles waar je met de muis op kan klikken weg.

 

wie o wie weet hier voor de oplossing

 

groeten alex

 

 

p.s. het licht niet aan .com want op mijn werk pc gaat het wel gewoon zoals het hoort

 

Begin eens om je browser leeg te maken en geschiedenis te wissen.. ctrl - shift - del en dan alles kiezen.

 

succes!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik gebruik fire fox en als ik na naar Geocaching.com toe ga ben ik alle iconen kwijt.

Waar door ik op de kaart de cache plaatsen niet zie :) maar ook zijn er plaatjes weg.

 

bijvoorbeeld het map it plaatje in je profiel waar je op kan klikken om de kaart te openen is weg.

eigenlijk is alles waar je met de muis op kan klikken weg.

Dan zou het zomaar eens kunnen zijn dat je per ongeluk hebt aangegeven dat firefox geen plaatjes mag laden van geocaching.com (kan bv eenvoudig via rechtsklik op het plaatje, en dan 'Afbeeldingen van geocaching.com blokkeren')

 

Opheffen doe je via de Extra, Opties, tabblad inhoud, knop 'uitzonderingen' achter 'afbeeldingen automatisch laden'

 

(het is overigens een reuze handige optie om bv websitetellers niet op de pagina te laten zien)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik gebruik fire fox en als ik na naar Geocaching.com toe ga ben ik alle iconen kwijt.

Waar door ik op de kaart de cache plaatsen niet zie :thumbup: maar ook zijn er plaatjes weg.

 

bijvoorbeeld het map it plaatje in je profiel waar je op kan klikken om de kaart te openen is weg.

eigenlijk is alles waar je met de muis op kan klikken weg.

Dan zou het zomaar eens kunnen zijn dat je per ongeluk hebt aangegeven dat firefox geen plaatjes mag laden van geocaching.com (kan bv eenvoudig via rechtsklik op het plaatje, en dan 'Afbeeldingen van geocaching.com blokkeren')

 

Opheffen doe je via de Extra, Opties, tabblad inhoud, knop 'uitzonderingen' achter 'afbeeldingen automatisch laden'

 

(het is overigens een reuze handige optie om bv websitetellers niet op de pagina te laten zien)

 

 

Dit was inderdaad de oplossing bedankt alex

 

:thumbup::dribble:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...