Spring naar bijdragen

Garmin - Usb Drivers Software Version 2.3


Aanbevolen berichten

Ik heb op dit moment nog geen 'harde' bewijzen voor de snelheidswinst, maar vooral de 2e change note lijkt me reden genoeg om een update van deze driver uit te proberen.

 

USB Drivers software version 2.3

as of December 1, 2009

Download (3.19 MB)

 

Change History

Changes made from version 2.2.1 to 2.3:

  • This setup extends the localization to most languages we support including the Asian languages.
  • The driver was modified to support Improved full speed USB performance

Notes:

◦This setup will install / pre-load all Garmin USB Drivers on your system and upgrade older versions if found.

◦These drivers are designed for use with those GPS units that support USB transfer of data to/from the PC - not to include the iQue. This setup also includes the drivers for the USB Data Card Programmer.

◦This setup combines the initial install and updates for both the USB GPS drivers and the USB Data Card Programmer drivers.

◦Garmin GPS USB Drivers support Windows XP 64-bit, Vista 64-bit, and Windows 7 64-bit.

◦Garmin USB Data Card Programmer drivers do not support 64-bit operating systems at this time.

◦Garmin GPS USB Drivers have passed the Microsoft Logo Certification testing (Winqual) for all OS's up to and including Windows 7 x64

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Ik heb op dit moment nog geen 'harde' bewijzen voor de snelheidswinst

Ik denk dat je dat ook niet merkt met het laden van waypoints, gezien de geringe grootte van deze data.

Ik verwacht wel dat het een groot verschil zal gaan maken als je kaarten naar de GPS 'blaast'.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heeft er al iemand een test gedaan of de driver-update goed werkt? Voor de 60CSx

 

Had op mijn laptop de driver nog niet geinstalleerd staan, dus gelijk de nieuwste meegepakt. De driver zelf doet het prima (met een Vista Hcx). Alleen de snelheidswinst heb ik nog niet 'hard' kunnen maken omdat ik voor de driver change niet speciaal mijn maps opnieuw op de GPS ga zetten.

 

 

Ik heb op dit moment nog geen 'harde' bewijzen voor de snelheidswinst

Ik denk dat je dat ook niet merkt met het laden van waypoints, gezien de geringe grootte van deze data.

Ik verwacht wel dat het een groot verschil zal gaan maken als je kaarten naar de GPS 'blaast'.

 

Inderdaad. Alleen heb ik dat testje dus niet gedaan. Maar goed, driver functioneert verder prima, dus 'baat het niet, schaadt het niet' denk ik dan maar. De eerst volgende kaart-update zal ik eens zien of ik van mijn stoel val van verbazing.

 

 

Groet,

 

TN

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...