Waldio Geplaatst 21 januari 2010 Share Geplaatst 21 januari 2010 Bij sommige caches zie je bij logs rode of groene teksten staan. Ik heb geprobeerd dat ook te doen, maar het lukte niet. Ik heb de BB code (van forum) en HTML (van gc.com) geprobeerd en dat lukte niet. Dus nu is mijn (algemene)vraag; hoe kan je een log 'opmaken'? Alvast bedankt, WALDIO Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eSeR2008 Geplaatst 21 januari 2010 Share Geplaatst 21 januari 2010 (bewerkt) Bitte Ein Bit zet ook onder zijn logjes kleur, dit doet hij.. of het compleet is weet ik niet maar misschien dat jij er wat mee kan <font face="comic sans ms"><font color="green">Bedankt voor deze.</font><br><font color="red">Bitte ein Bit</font><br><font color="red">Proost!!!!!</font><font face="arial"></font></font> Edit; ging wat mis met het plakwerk? 21 januari 2010 bewerkt door eSeR2008 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mlvdburg Geplaatst 21 januari 2010 Share Geplaatst 21 januari 2010 kon volgens mij gewoon met [red]tekst [/red] Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Track_leader Geplaatst 21 januari 2010 Share Geplaatst 21 januari 2010 kon volgens mij gewoon met [red]tekst [/red] yep marcel heeft een goed voorbeeld. Zelf plak ik dit er altijd in [green]TFTC[/green] [brown]Track_Leader[/brown] het is gewoon BB code die je toevoegd John Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Waldio Geplaatst 21 januari 2010 Auteur Share Geplaatst 21 januari 2010 [red]rood[/red] [green]TFTC[/green] [brown]Track_Leader[/brown] Dit werkt niet op het forum, en dat is ook BB code. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bloodwoosj Geplaatst 21 januari 2010 Share Geplaatst 21 januari 2010 Ik weet er niet zo heel erg veel van maar BBC code met kleuren op dit forum werkt volgens mij alleen met behulp van de toevoeging "color=" tussen de brackets. Greetz Bloodwoosj. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Powk Geplaatst 21 januari 2010 Share Geplaatst 21 januari 2010 [color=#FF0000]rood[/color] rood [color=red]rood[/color] rood Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Roode Loper Geplaatst 21 januari 2010 Share Geplaatst 21 januari 2010 Bij de logs gebruik ik standaard dit Bedankt voor deze en de groet'n uut '[blue]A[/blue][yellow]t[/yellow][blue]t[/blue][yellow]e[/yellow][blue]m[/blue]:smile: [green]In: coin [/green] [red]Out: coin [/red] [purple]Discovered: [/purple][font=Verdana][/b] De kleur in forumberichten is veel gemakkelijker. Heb je niet echt codes voor nodig. Wanneer je een bericht maakt, gebruik dan het "vakje" naast "Groottes", die met de hoofdletter A. Kies een kleur en zet je tekst tussen de tags. [color="#4B0082"]voorbeeld[/color] Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jo-anne Geplaatst 21 januari 2010 Share Geplaatst 21 januari 2010 Als ik dit allemaal zie ben ik blij dat ik inmiddels overgegaan ben op Firefox en al die scriptjes. Gewoon de tekst selecteren en een kleurtje kiezen..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Roode Loper Geplaatst 21 januari 2010 Share Geplaatst 21 januari 2010 Als ik dit allemaal zie ben ik blij dat ik inmiddels overgegaan ben op Firefox en al die scriptjes.Gewoon de tekst selecteren en een kleurtje kiezen..... Natuurlijk zit ik bij de logs niet elke keer die codes in te tikken. Lekker FF en vette aap. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Team Professor X Geplaatst 21 januari 2010 Share Geplaatst 21 januari 2010 Ook ff updaten dan! FIREFOX 3.6 release Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Roode Loper Geplaatst 21 januari 2010 Share Geplaatst 21 januari 2010 Ook ff updaten dan!FIREFOX 3.6 release thanx Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden