norskk Geplaatst 20 januari 2010 Geplaatst 20 januari 2010 Ik zou graag nieuwe caches die online komen via Email willen binnen krijgen, maar ik weet niet hoe ik dit moet instellen. Ik gebruik een gmail account. Wie kan me helpen. Groeten Team Norskk
Bloodwoosj Geplaatst 20 januari 2010 Geplaatst 20 januari 2010 Als je Premium Member bent (en dat ben je zie ik in je profiel): Ga naar je profielpagina bij geocaching.com In de menubalk rechts staat de optie "Set up notifications" Als je daarop klikt kun je vervolgens kiezen voor "create a new notification" Daarna krijg je een keuzeschermpje waarin je wat zaken kunt aanvinken en per cachesoort (traditional, multi etc.) een notificatiebericht kunt laten aanmaken dat alle berichten over caches van de door jouw gekozen soort per email automatisch toestuurt bij het online komen. Let wel, je zult als je alle caches binnen bv een straal van 20 km van je woonplaats wil binnenkrijgen voor iedere soort een aparte notify moeten aanmaken. Dus één voor traditionals, één voor mysteries, één voor earthcaches enz. Greetz en hopelijk lukt het met deze info, Bloodwoosj.
Bloodwoosj Geplaatst 20 januari 2010 Geplaatst 20 januari 2010 O ja, profielpagina is te vinden op http://www.geocaching.com/my/
mar-ine Geplaatst 20 januari 2010 Geplaatst 20 januari 2010 Ik zou graag nieuwe caches die online komen via Email willen binnen krijgen, maar ik weet niet hoe ik dit moet instellen. Ik gebruik een gmail account.Wie kan me helpen. Groeten Team Norskk Norskk Via "my profile" door naar Notifications. Aan de rechterkant. Daarna is het net als een query. Succes mar-ine
wyandottes Geplaatst 22 januari 2010 Geplaatst 22 januari 2010 Ik zou graag nieuwe caches die online komen via Email willen binnen krijgen, maar ik weet niet hoe ik dit moet instellen. Ik gebruik een gmail account.Wie kan me helpen. Groeten Team Norskk Norskk Via "my profile" door naar Notifications. Aan de rechterkant. Daarna is het net als een query. Succes mar-ine En dan de volgende stap: deze notificatie naar SMS op je mobiel? Wie-o-wie?
petervw Geplaatst 8 juli 2010 Geplaatst 8 juli 2010 Mijn mail komt sowieso al binnen op mn mobiel, dus dan heb je hetzeflde (gratis) effect als een sms. Kijk een of dit ook bij jou kan, maar let wel op dat er internet kosten berekend worden op je abbenoment!
Aanbevolen berichten