Spring naar bijdragen
  • 0

Topo Kaart Op Netbook

Vraag

Geplaatst

hoi allemaal

dit is mijn eestse vraagje op dit forum.

voor volgende vakantie denken we eraan een netbook aan te schaffen om te cachen .

welnu de kaarten van garmin topo belux en frankrijk zouden we eveneens op de netbook willen hebben ,kan dit aangezien de netbook geen cr -rom drive heeft.

kunnen we de kaarten op usb stick laden enb dan overzetten ?

alvast bedankt

3 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

• 0
Geplaatst

Weet niet wat voor netbook je hebt maar als er Windows op staat (als je Mapsource wilt gebruiken althans) en je hebt een usb-stick of sd-card dan moet dit geen probleem zijn.

Opnieuw de topo kaarten installeren of kopieren en handmatig (via register) importeren.

Alhoewel ik even niet zeker meer weet of je bij de installatie van kaarten een doellokatie op kan geven...

• 0
Geplaatst
hoi allemaal

dit is mijn eestse vraagje op dit forum.

voor volgende vakantie denken we eraan een netbook aan te schaffen om te cachen .

welnu de kaarten van garmin topo belux en frankrijk zouden we eveneens op de netbook willen hebben ,kan dit aangezien de netbook geen cr -rom drive heeft.

kunnen we de kaarten op usb stick laden enb dan overzetten ?

alvast bedankt

Een netbook is ideaal voor de geocache hobby. Gebruik sinds een half jaar ook een netbook met GSAK en Mapsource er op geinstalleerd. Ik heb er wel een portable multidrive bij aangeschaft. Daarmee is het mogelijk om programmatuur die op Cd staat op je netbook te installeren. De portable wordt gevoed vanuit de usb poort, je hebt dus geen 230V voeding nodig. Voor het aansluiten van de drive op je netbook zijn er wel twee vrije usb poorten nodig. Het werkt prima, wat mij betreft een aanrader.

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...