Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Voor een nieuwe te plaatsen cache was ik al begonnen met het aanmaken van de pagina.

Ik krijg nu alleen steeds een foutmelding als ik edit listing aanklik en kan dus niet meer verder met de pagina en dus ook de cache niet aanmelden voor review.

500 - Internal server error.

There is a problem with the resource you are looking for, and it cannot be displayed.

Wie kan mij hierbij helpen??

Groeten Judith

Geplaatst

Hai,

heb ik ook eens gehad..

Ik heb de pagina gesloten dus explorer of wat je ook hebt..

en daarna opnieuw geopend...

misschien dat het werkt

gr

Geplaatst
Voor een nieuwe te plaatsen cache was ik al begonnen met het aanmaken van de pagina.

Ik krijg nu alleen steeds een foutmelding als ik edit listing aanklik en kan dus niet meer verder met de pagina en dus ook de cache niet aanmelden voor review.

There is a problem with the resource you are looking for, and it cannot be displayed.

Groeten Judith

En anders misschien Kruimel?

Geplaatst

Dit ligt aan de servers bij groundpeak, waarschijnlijk een overbelaste database server of een update die verkeerd is gegaan. Even geduld hebben, dan word het vanzelf weer gecorrigeerd. Eventueel de pagina herladen met ctrl-F5, zodat de browser niet de pagina die hij gecached heeft laat zien, maar een nieuwe versie ophaalt.

Tc (Benieuwd naar jullie nieuwe cache)

Geplaatst

Heb ik zojuist ook gehad.

Eerst één cache gearchiveerd, kon ik gewoon de handeling bij uitvoeren.

Toen volgende cachepagina geopend, kon ik gewoon zien, mar toen ik log wilde toevoegen, kreeg ik ook de 500 - Internal Server message...

Ook andere pagina;s op dat moment deden het niet, wanneer je een log wilde plaatsen.

Steeds F5, en nu idd zijn ze weer operationeel. Even geduld nog dus en blijven proberen.

Wel even je tekst veilig stellen natuurlijk, voordat je gaat refreshen en alles op nul staat.

Succes met je cache !

Greetz,

Mum

Geplaatst

Zelf dacht ik in eerste instantie ook dat het vanwege drukte op de server zou zijn, maar ik krijg die fout melding nu al sinds 27 december. het maakt ook niet uit op welk tijdstip van de dag. Dan lijkt mij dat het niet aan de drukte kan liggen.

Geplaatst
Zelf dacht ik in eerste instantie ook dat het vanwege drukte op de server zou zijn, maar ik krijg die fout melding nu al sinds 27 december. het maakt ook niet uit op welk tijdstip van de dag. Dan lijkt mij dat het niet aan de drukte kan liggen.

ik heb het probleem nog niet gehad... misschien de cache (ja dat heet ook cache) van de browser eens leegmikken?

Geplaatst

Groeten Judith

Gegoogled:

Een HTTP 1.1 500 Internal Server Error is een server code die doorgeeft dat er een serverfout optreedt bij het opvragen van een pagina.

Servers en browsers communiceren door middel van de zogenaamde HTTP-statuscode ook wel server headers genoemd. Wanneer je een pagina opvraagt, geeft de server waar de site op staat een code af met een bepaalde boodschap. Zo kan een pagina "ok" zijn (200 code), verplaatst zijn (301 code), of niet gevonden worden (404 not found code).

De 500 Internal Server Error is zo'n beetje de meest algemene foutmelding die je kunt krijgen en bevat eigenlijk niet meer informatie dan dat er iets fout is, maar wat is volledig onduidelijk. Andere foutcodes (ofwel server headers) zijn bijvoorbeeld "501 Not Implemented", "502 Bad Gateway", "503 Service Unavailable", "504 Gateway Timeout" en "505 HTTP Version Not Supported".

Wat zijn mogelijk de oorzaken van een 500 Internal Server Error?

De volgende problemen komen bijvoorbeeld vaak bij CGI scripts voor:

1. Permissies

Heel vaak wordt een 500 Internal Server Error veroorzaakt doordat de beheerder / webmaster van een site de rechten van een script niet juist in heeft gesteld.

2. Verkeerde directory

Bij CGI scripts wil het wel eens voorkomen dat mensen de scripts niet in een CGI-BIN plaatsen. Dit geeft gegarandeerd een 500 Internal Server Error.

3. ASCII upload mode?

Vaak gaat het ook fout doordat je in je FTP programma de verkeerde upload mode hebt gebruikt. Bijvoorbeeld heb je "Binary" of "auto" gebruikt in plaats van ASCII.

Geplaatst

Als het probleem blijft bestaan probeer dan eens door te gaan met een nieuwe pagina.

Dus helemaal opnieuw en beginnen met het aanvragen van een nieuwe cache.

Geplaatst

Groeten Judith

Gegoogled:

Een HTTP 1.1 500 Internal Server Error is een server code die doorgeeft dat er een serverfout optreedt bij het opvragen van een pagina.

Servers en browsers communiceren door middel van de zogenaamde HTTP-statuscode ook wel server headers genoemd. Wanneer je een pagina opvraagt, geeft de server waar de site op staat een code af met een bepaalde boodschap. Zo kan een pagina "ok" zijn (200 code), verplaatst zijn (301 code), of niet gevonden worden (404 not found code).

De 500 Internal Server Error is zo'n beetje de meest algemene foutmelding die je kunt krijgen en bevat eigenlijk niet meer informatie dan dat er iets fout is, maar wat is volledig onduidelijk. Andere foutcodes (ofwel server headers) zijn bijvoorbeeld "501 Not Implemented", "502 Bad Gateway", "503 Service Unavailable", "504 Gateway Timeout" en "505 HTTP Version Not Supported".

Wat zijn mogelijk de oorzaken van een 500 Internal Server Error?

De volgende problemen komen bijvoorbeeld vaak bij CGI scripts voor:

1. Permissies

Heel vaak wordt een 500 Internal Server Error veroorzaakt doordat de beheerder / webmaster van een site de rechten van een script niet juist in heeft gesteld.

2. Verkeerde directory

Bij CGI scripts wil het wel eens voorkomen dat mensen de scripts niet in een CGI-BIN plaatsen. Dit geeft gegarandeerd een 500 Internal Server Error.

3. ASCII upload mode?

Vaak gaat het ook fout doordat je in je FTP programma de verkeerde upload mode hebt gebruikt. Bijvoorbeeld heb je "Binary" of "auto" gebruikt in plaats van ASCII.

Dank je maar kan je het even "vertalen" naar gewone mensen taal :thumbdown:

Geplaatst
Dank je maar kan je het even "vertalen" naar gewone mensen taal :thumbdown:

Ja hoor, vrij vertaald is het:

Sorry, niets aan te doen, moet de beheerder/webmaster oplossen...

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...