everforever Geplaatst 26 december 2009 Geplaatst 26 december 2009 ik heb speciaal voor mijn kerstvakantie topo engeland gekocht en via mapsource ontgrendeld, en de kaarten van zuid- engeland naar de map 60csx overgebracht. Alles lijkt goed gegaan te zijn, maar nu krijg ik de kaart niet te zien. Als ik naar het scherm Instellingen / kaarten ga staat wel netjes een vinkje voor Saint Ives. Topo Great Britain v2 Dec 2009, dus ik denk dat de kaart er wel in zit. Ik zie hem alleen niet op mijn scherm " kaart" in het hoofdmenu. Wat doe ik fout??
GeoGraaffie Geplaatst 26 december 2009 Geplaatst 26 december 2009 ik heb speciaal voor mijn kerstvakantie topo engeland gekocht en via mapsource ontgrendeld, en de kaarten van zuid- engeland naar de map 60csx overgebracht. Alles lijkt goed gegaan te zijn, maar nu krijg ik de kaart niet te zien. Als ik naar het scherm Instellingen / kaarten ga staat wel netjes een vinkje voor Saint Ives. Topo Great Britain v2 Dec 2009, dus ik denk dat de kaart er wel in zit. Ik zie hem alleen niet op mijn scherm " kaart" in het hoofdmenu. Wat doe ik fout?? Kaarten scherm op GPS voortzetten. menu drukken. instellen kaart. Toon niets. vervolgens Toon engelsekaart. doet ie het dan ook niet?
dark_angel1969 Geplaatst 26 december 2009 Geplaatst 26 december 2009 HIj zit er wel in. Als je op de topo/kaartenscherm zit (zie je dus op je scherm), 2x op menu drukken. Daar kun je kaart aanzetten.
everforever Geplaatst 27 december 2009 Auteur Geplaatst 27 december 2009 ik heb speciaal voor mijn kerstvakantie topo engeland gekocht en via mapsource ontgrendeld, en de kaarten van zuid- engeland naar de map 60csx overgebracht. Alles lijkt goed gegaan te zijn, maar nu krijg ik de kaart niet te zien. Als ik naar het scherm Instellingen / kaarten ga staat wel netjes een vinkje voor Saint Ives. Topo Great Britain v2 Dec 2009, dus ik denk dat de kaart er wel in zit. Ik zie hem alleen niet op mijn scherm " kaart" in het hoofdmenu. Wat doe ik fout?? Kaarten scherm op GPS voortzetten. menu drukken. instellen kaart. Toon niets. vervolgens Toon engelsekaart. doet ie het dan ook niet? nee helaas. dan krijg ik een schermpje met daarin de aangevinkte engelse kaart, maar ik zie hem nog niet!!! Overigens krijg ik dan ook aangevinkt de International Marine Basepoint map 2001, maar als ik die uitvink verandert er helemaal niks. Ook niet na een herstart.
hanzie Geplaatst 27 december 2009 Geplaatst 27 december 2009 heb je de City Navigator kaart al eens uitgezet. Als de City Navigator en Topo England beiden aanstaan heeft City Navigator waarschijnlijk voorrang en is dan alleen zichtbaar. Blader nar het kaartscherm, druk op menu, ga naar Instellen kaart en druk op enter. Druk nogmaals op menu, zie je in het lijstje staan: Toon City Navigator en Hide Topo England, dan moet de Engelse topokaart op het kaartschem zichtbaar zijn.
kalkendotters Geplaatst 28 december 2009 Geplaatst 28 december 2009 nee helaas. dan krijg ik een schermpje met daarin de aangevinkte engelse kaart, maar ik zie hem nog niet!!! Overigens krijg ik dan ook aangevinkt de International Marine Basepoint map 2001, maar als ik die uitvink verandert er helemaal niks. Ook niet na een herstart. ben je wel "in engeland" ? en voldoende ingezoomd? Standaard zal je nml op je eigen GPS positie kijken, en dat is neem ik aan ergens in NL, en daar zul je dus geen GB-kaart te zien krijgen. Daarnaast geven zijn niet alle kaarten zichtbaar op een laag zoom-nivo, en zul je dus eerst een stuk moeten inzoomen op de kaart voor je die te zien krijgt.
everforever Geplaatst 28 december 2009 Auteur Geplaatst 28 december 2009 ow, ik ben jullie erg dankbaar voor de tips. Ik ben wel in engeland, dus dat kan het niet zijn. Het is nog niet helemaal gelukt, maar ik kreeg een helder moment. De Saint Ives kaart die ik wel heb, is 'e'en van de detail kaarten van Zuid Engeland die ik geladen heb, de laatste. Die blijkt er gewoon goed op te staan. Met het uploaden van de andere is dus kennelijk iets misgegaan, dat ga ik nu op nieuw proberen. Dan allen voor het meedenken!
kalkendotters Geplaatst 28 december 2009 Geplaatst 28 december 2009 ow, ik ben jullie erg dankbaar voor de tips. Ik ben wel in engeland, dus dat kan het niet zijn. Het is nog niet helemaal gelukt, maar ik kreeg een helder moment. De Saint Ives kaart die ik wel heb, is 'e'en van de detail kaarten van Zuid Engeland die ik geladen heb, de laatste. Die blijkt er gewoon goed op te staan. Met het uploaden van de andere is dus kennelijk iets misgegaan, dat ga ik nu op nieuw proberen. Dan allen voor het meedenken! Nog een tip dan maar: Je moet ALLE kaarten en kaartdelen die je op de GPS wilt hebben, in EEN keer selecteren en uploaden. Elke keer als je een upload doet worden namelijk alle kaarten die al op de GPS staan gewist.
Aanbevolen berichten