Spring naar bijdragen

Notes Meesturen Naar Pda


Zeldenrust

Aanbevolen berichten

Ik heb voor een aantal Bonuscaches een UserNote geschreven, waarin de waardes staan die ik heb gevonden in de andere caches.

Aangezien ik van somige serie's nog 1 moet doen voordat ik da bonus op kan lossen, wil ik deze gegeven graag nemen. (in mijn PDA)

Hoe krijg ik die gegevens mee? Ik gebruik op mijn PDA GCzII.

Ik heb gebruik gemaakt van Export GPX bestand en "include user note" staat aangevinkt

Ook komen de waypoints niet mee. Terwijl ik "Include all children" aangevinkt hem staan.

 

Ik doe vast iets fout, maar ik kan niet ontdekken wat.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Ik heb voor een aantal Bonuscaches een UserNote geschreven, waarin de waardes staan die ik heb gevonden in de andere caches.

Aangezien ik van somige serie's nog 1 moet doen voordat ik da bonus op kan lossen, wil ik deze gegeven graag nemen. (in mijn PDA)

Hoe krijg ik die gegevens mee? Ik gebruik op mijn PDA GCzII.

Ik heb gebruik gemaakt van Export GPX bestand en "include user note" staat aangevinkt

Ook komen de waypoints niet mee. Terwijl ik "Include all children" aangevinkt hem staan.

 

Ik doe vast iets fout, maar ik kan niet ontdekken wat.

 

Ik neem aan dat je de notes van GSAK naar GCzII wil overbrengen? In dat geval zijn jouw notes terug te vinden in de Cache Logs. Om te voorkomen dat je de notes door een reload of download verliest moet je ze wel kopiëren naar de notes van GCzII.

Kortom: beetje omslachtig, maar wel beschikbaar.

 

De wegpunten-kwestie is bij mij ook nog een raadsel. Gecorrigeerde en "normale" wegpunten komen mee, maar User Waypoints niet ... een oplossing is welkom!

 

Edit: Notes opslaan als Field Notes (beetje oneigenlijk gebruik van deze optie, maar goed) kan natuurlijk ook.

bewerkt door Triskelle
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb voor een aantal Bonuscaches een UserNote geschreven, waarin de waardes staan die ik heb gevonden in de andere caches.

Aangezien ik van somige serie's nog 1 moet doen voordat ik da bonus op kan lossen, wil ik deze gegeven graag nemen. (in mijn PDA)

Hoe krijg ik die gegevens mee? Ik gebruik op mijn PDA GCzII.

Ik heb gebruik gemaakt van Export GPX bestand en "include user note" staat aangevinkt

Ook komen de waypoints niet mee. Terwijl ik "Include all children" aangevinkt hem staan.

 

Ik doe vast iets fout, maar ik kan niet ontdekken wat.

 

Ik neem aan dat je de notes van GSAK naar GCzII wil overbrengen? In dat geval zijn jouw notes terug te vinden in de Cache Logs. Om te voorkomen dat je de notes door een reload of download verliest moet je ze wel kopiëren naar de notes van GCzII.

Kortom: beetje omslachtig, maar wel beschikbaar.

 

De wegpunten-kwestie is bij mij ook nog een raadsel. Gecorrigeerde en "normale" wegpunten komen mee, maar User Waypoints niet ... een oplossing is welkom!

 

Edit: Notes opslaan als Field Notes (beetje oneigenlijk gebruik van deze optie, maar goed) kan natuurlijk ook.

 

Ik heb de notes gevonden. Bedankt. Dus goed opletten dat ik wel even copy/past doe.

Notes opslaan als Field Notes, waar vind ik dat? Dat is waarschijnlijker eenvoudiger.

 

Bij mij komt geen enkele Child-waypoint mee.

Iemand anders een idee?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb de notes gevonden. Bedankt. Dus goed opletten dat ik wel even copy/past doe.

Notes opslaan als Field Notes, waar vind ik dat? Dat is waarschijnlijker eenvoudiger.

 

Omdat je ook hierbij zit te kopiëren zie ik niet echt grote voordelen, maar de Field Notes zijn te vinden door op het cachescherm van GCzII te kiezen voor menu en vervolgens Post Logs / Field Notes ==> Field Notes ==> menu ==> Add.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...