meelhopper Geplaatst 27 november 2009 Geplaatst 27 november 2009 Ik ben toch echt even kwijt hoe ik bestaande geocaches moet verwijderen uit de Oregon. Heeelp
Remunj Geplaatst 27 november 2009 Geplaatst 27 november 2009 Sluit de Oregon aan op de pc. ga dan met verkenner op zoek naar de verwijderbare schijf (oregon). Verwijder daar de gpx file.
meelhopper Geplaatst 27 november 2009 Auteur Geplaatst 27 november 2009 Sluit de Oregon aan op de pc. ga dan met verkenner op zoek naar de verwijderbare schijf (oregon).Verwijder daar de gpx file. OK bedankt. Maar kan het ook via de Oregon. Want hoe kan ik op de pc zien wat geocaches zijn, en wat waypoints zijn die ik zelf heb aangemaakt. Het zijn allemaal gpx bestanden. Toch??
Lepman Geplaatst 27 november 2009 Geplaatst 27 november 2009 Op de Oregon kun je alleen waypoints verwijderen dacht ik. Dus geen gpx-files, die kunnen alleen via pc.
reej Geplaatst 27 november 2009 Geplaatst 27 november 2009 Op de Oregon kun je alleen waypoints verwijderen dacht ik.Dus geen gpx-files, die kunnen alleen via pc. Klopt je kan geen gpx verwijderen op het apparaat.
Remunj Geplaatst 27 november 2009 Geplaatst 27 november 2009 (bewerkt) Inderdaad gpx files (caches) kun je alleen verwijderen via de pc. Wp en dergelijke kun je verwijderen via "Stel in"en dan reset. 28 november 2009 bewerkt door Remunj
meelhopper Geplaatst 28 november 2009 Auteur Geplaatst 28 november 2009 Inderdaat gpx files (caches) kun je alleen verwijderen via de pc.Wp en dergelijke kun je verwijderen via "Stel in"en dan reset. Bedankt allemaal
Aanbevolen berichten