Spring naar bijdragen

County Fields In Gsak


GeoFlowers

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Kies in GSAK <Toools> GSAK folder Finder. Kies nu Macros uit het lijstje en daarna show. Er opent zich nu een venster met de (enig juiste) macro directory. Hier moeten alle .dat files met de provincie- en gemeentekaarten opgeslagen worden. Alles .gsk macros die je geinstallerd hebt staan ook hier.

En die map staan ze dus niet in en die kan ik ook niet vinden op mijn C schijf.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Alles zo gedaan, maar GSAK wil ze niet accepteren.

De enige manier ook om ze in GSAK te krijgen is als "all files" en dan werken ze dus niet.

 

Leuk he windows 7 :)

Het heeft me ook 'even' gekost.

 

Even je gsak directory in je user profiel opzoeken en de mappen van read-only afhalen.

Het klinkt te stom voor woorden, maar standaard staat allles op read only!

 

uit mijn hoofd c:\gebruikers\$gebruiker\roaming\app data\gsak

 

in die directory even rechtsklikken en de read only vink uitzetten en toe laten passen op alle onderliggende directories.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoe heb je GSAK geïnstalleerd? Ik bedoel in welke map of welke schijf. Zoals gezegd heb ik geen windows 7 maar ik meen dat het hier iets anders moest als bij xp.

 

Wat misschien ook zou kunnen helpen is om gsak te deinstalleren en het register schoon te maken en dan opnieuw te installeren. Misschien is er iets fout gegaan bij de installatie.

 

Welke versie van GSAK gebruik je trouwens? 7.?????

 

Misschien kan een Windows 7 gebruiker vertellen hoe hij het gedaan heeft bij de installatie. Ik denk dat het misschien goed is om een nieuw draadje te beginnen. In en wanneer een windows 7 gebruiker dan uitvoerig verteld hoe het geinstallerd moet worden dat dat dan vastgepint kan worden.

 

Kwam bijvoorbeeld net dit tegen op het forum. http://gsak.net/board/index.php?showtopic=...amp;#entry87016

bewerkt door Jurgen & Co
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...