Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Zo juist ook 2 coins aangemeld voor de race.

Eeen snelheidsduivel op de motor en een lief kwakertje dat graag hopped van cache tot cache.

De donatie aan de prijzenpot moet nog gedaan worden.

Geplaatst
De beide coins staan in de startblokken...eigenhandig gemaakt kaartje, plaatje en info erbij, en gaan!!

18c93b29-7229-49fc-bf51-4c04cb977ff5.jpg

Mooi kaartje. :)

Mag ik die ook aan mijn racers hangen? Hoef ik het wiel niet opnieuw uit te vinden. PB komt eraan...

Team Spijk

Geplaatst

Het was een paar uurtjes puzzelen, ik ben niet zo'n compjoeter wizzkid, maar het is gelukt. :)

Coins geactiveerd en aangemeld.

Coinpagina's aangemaakt.

Zelfs banners in mijn handtekening geplaatst.....(dit bericht is ook hoofdzakelijk bedoeld om te kijken of dit goed gelukt is :rolleyes: )

Nu nog prijzenpot adres achterhalen, maar ik heb gelezen dat daar geen haast bij is.

Volgende week coins op pad sturen, en dan zijn wij er helemaal klaar voor!!

Team Spijk

Geplaatst

En inmiddels al 125! Ik ga maar niet alle deelnemers op mijn watch list zetten want ik denk dat je dan gek wordt van de mailtjes :thumbup:

Geplaatst

hebben al veel mensen een coin gedropt ??

Ik wil het van de week gaan doen nu maar hopen dat ik er nog een kan vinden die niet onder gesneeuwd is of is vast gevroren :)

Geplaatst

Oke, dat was een korte race voor mijn coin zoals het er nu uit ziet.

Tenzij hij uit de sneeuw nog tevoorschijn komt is hij verloren gegaan bij een cache rip.

Dat was de eerste coin die ik kocht, en ik gok ook mijn laatste.

Heb nog wel een coin liggen die ik gekregen heb, maar twijfel of ik die zo snel op pad ga sturen.

ben er even klaar mee eigenijk :)

Geplaatst

Gisteren onze twee snelheidsduivel in een cache in de buurt geplaatst.

En vorige week een donatie aan de prijzenpot ana Bert gestuurd.

Wij zijn er klaar voor.

Geplaatst
Oke, dat was een korte race voor mijn coin zoals het er nu uit ziet.

Tenzij hij uit de sneeuw nog tevoorschijn komt is hij verloren gegaan bij een cache rip.

Dat was de eerste coin die ik kocht, en ik gok ook mijn laatste.

Heb nog wel een coin liggen die ik gekregen heb, maar twijfel of ik die zo snel op pad ga sturen.

ben er even klaar mee eigenijk :)

Je hebt een PB

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...