Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Hoi.Ik heb net een nieuwe GPS gekocht Map 60.Nu ben ik al op pad geweest maar heb een klein probleem.Bij het invoeren van een coordinaat kan ik niet gelijk op een knop GA NAAR drukken.Ik moet eerst terug naar find-waypoints en dan deze aanvinken.Maar dit is omslachtig.Kan dit anders met de map 60??

Groetjes de Reeshofjes

Geplaatst

Dan druk je vast eerst op "mark" dan moet je idd weer naar find gaan, ik gebruik van een oude wp en die pas ik aan door de coords te veranderen, dan kan ik wel meteen "ga naar"

Het makkelijkst is toch om via mapsource oid alle wp in je apparaat te zetten, dan is het alleen af en toe voor een bonus ofzo dat je coords moet invullen.

Geplaatst

Wat ook snel werkt: tweemaal kort na elkaar op "find" "find" klikken en je krijgt het laatst gezochte/gemaakte waypoint te zien en kunt direct voor "ga naar" kiezen.

Greetz Bloodwoosj.

Geplaatst
Het makkelijkst is toch om via mapsource oid alle wp in je apparaat te zetten, dan is het alleen af en toe voor een bonus ofzo dat je coords moet invullen.

?? Doe jij nooit multicaches waarbij je onderweg coordinaten moet invullen?

Bloodwoosj' suggestie is de handigste waarbij je ook de oude WPs nog bewaart, en dus niet overschrijft.

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...