Spring naar bijdragen

Wat te doen met een geocoin?


diana

Aanbevolen berichten

Ik heb mijn tweede cache gevonden. in de cache zat een Geocoin. Ik kom er niet helemaal uit wat ik er nu mee moet doen. ik heb het nummer ingetikt op de site en de munt staat nu geregistreerd op mijn pagina. kan ik de munt nu weer in een andere cache doen of moet ik nog wat handelingen op de site verrichten?

 

groetjes diana

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Ik heb mijn tweede cache gevonden. in de cache zat een Geocoin. Ik kom er niet helemaal uit wat ik er nu mee moet doen. ik heb het nummer ingetikt op de site en de munt staat nu geregistreerd op mijn pagina. kan ik de munt nu weer in een andere cache doen of moet ik nog wat handelingen op de site verrichten?

 

groetjes diana

http://wiki.geocaching.nl/index.php/Geocoins

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Inderdaad melden dat je hem mee hebt genomen door het nummer in te tikken en hem op 'retrieve' te loggen.

De volgende cache waar hij in past laat je hem achter, bij het loggen van de cache kun je de coin uit het lijstje aanklikken, dan ziet de eigenaar van de coin waar hij is.

 

En zo reist de coin (of travelbug) van cache naar cache het hele land/wereld door.

Soms hebben ze ook een opdracht, bijvoorbeeld alleen in caches met het thema oorlog te komen.

Als het lukt is het leuk om je aan de opdracht te houden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb mijn tweede cache gevonden. in de cache zat een Geocoin. Ik kom er niet helemaal uit wat ik er nu mee moet doen. ik heb het nummer ingetikt op de site en de munt staat nu geregistreerd op mijn pagina. kan ik de munt nu weer in een andere cache doen of moet ik nog wat handelingen op de site verrichten?

 

groetjes diana

 

Misschien is het toch verstandiger om eerst eens uit te zoeken hoe het reizen van tracktables in zijn werk gaat voordat je coins en TB's meeneemt, en het daarna eens zelf te proberen :thumbup:

Dan zijn deze draadjes ook nergens voor nodig :thumbup:

 

Grtz yurrie-currie

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dan zijn deze draadjes ook nergens voor nodig :thumbup:

 

Nee hoor, helemaal niet mee eens. Diana had een vraag. Diana postte in het juiste topic bij Starters vragen. Diana kreeg een antwoord. Diana heeft kennis kunnen maken met de wiki. Diana wordt prima geholpen. Diana, van harte welkom op het forum!

bewerkt door Team Van Stoffelen
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dan zijn deze draadjes ook nergens voor nodig :thumbup:

 

Nee hoor, helemaal niet mee eens. Diana had een vraag. Diana postte in het juiste topic bij Starters vragen. Diana kreeg een antwoord. Diana heeft kennis kunnen maken met de wiki. Diana wordt prima geholpen. Diana, van harte welkom op het forum!

 

 

helemaal mee eens welkom op het forum :dribble:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dan zijn deze draadjes ook nergens voor nodig :ph34r:

 

Nee hoor, helemaal niet mee eens. Diana had een vraag. Diana postte in het juiste topic bij Starters vragen. Diana kreeg een antwoord. Diana heeft kennis kunnen maken met de wiki. Diana wordt prima geholpen. Diana, van harte welkom op het forum!

 

Bedankt voor jullie hulp. M.b.v. alle leden kom ik er wel uit en komt de geocoin wel weer op een mooie plek terecht.

 

groetjes, diana

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb mijn tweede cache gevonden. in de cache zat een Geocoin. Ik kom er niet helemaal uit wat ik er nu mee moet doen. ik heb het nummer ingetikt op de site en de munt staat nu geregistreerd op mijn pagina. kan ik de munt nu weer in een andere cache doen of moet ik nog wat handelingen op de site verrichten?

 

groetjes diana

 

Misschien is het toch verstandiger om eerst eens uit te zoeken hoe het reizen van tracktables in zijn werk gaat voordat je coins en TB's meeneemt, en het daarna eens zelf te proberen :P

Dan zijn deze draadjes ook nergens voor nodig :ph34r:

 

Grtz yurrie-currie

 

Denk eens na wat je zegt, als iedereen iedere vraag goed overdenkt wordt het heeel heeel rustig op dit forum

En bedenk eens hoe jij dat toendertijd hebt uitgevonden??

Ook ik zit vol "newbie" vragen die ik soms wel soms niet hier post.

Men wordt toch nooit wijzer als men niets durft te vragen

 

Voor Diana, gewoon doorgaan met vragen stellen. Probeer ook de zoekfunctie eens (linksbovenin) dat voorkomt een hoop dubbele draadjes

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Inderdaad vragen staat vrij, maar de zoekfunctie kan ook heel handig zijn....als je hem tenminste kan vinden (rechtsbovenin!).

En vergeet de wiki niet, ook rechtsbovenin te vinden.

 

Welkom, veel plezier en succes ...en als je iets niet weet en nergens kan vinden gewoon vragen hoor.

 

groetjes GeoVlinder

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als nieuwkomers hebben we inmiddels 2x een coin gevonden. We vinden ze erg mooi. Is de enige manier om zelf aan coins te komen: kopen? Of kan je ze ook op een andere manier verwerven?

Hoi Ik heb net een coin gevonden en moet hem verder laten reizen. Weet jij hoe dat moet? Wat doe ik als ik de coin in een andere cache heb gestopt?

 

gr. diana

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...