Spring naar bijdragen

Recent Gevonden Bestemmingen Verwijderen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Ik heb een Oregon 550T. Hoe kan ik "Recent gevonden" bestemmingen verwijderen? Ik heb al van alles bekeken en de gebruiksaanwijzing bestudeerd, maar ik kan het niet vinden. Wie heeft er een oplossing.

Geplaatst
Ik heb een Oregon 550T. Hoe kan ik "Recent gevonden" bestemmingen verwijderen? Ik heb al van alles bekeken en de gebruiksaanwijzing bestudeerd, maar ik kan het niet vinden. Wie heeft er een oplossing.

ik update geregeld met gsak de niet gevonden caches op mijn oregon en verwijder het bestand geo_visits.txt

Geplaatst

Dat is niet helemaal wat ik bedoel. Dat zijn de "gevonden caches". Die kun je inderdaad op de door jou beschreven manier verwijderen. Waar het om gaat is het volgende.

Je zet de Garmin Oregon 550T aan.

Je drukt op "Waarheen".

Als bovenste optie komt dan tevoorschijn: "Recent gevonden" Daarna komen tracks, Coördinaten, Nuttige punten etc. maar daar gaat het nu niet over. Het gaat dus om de bovenste optie "Recent gevonden". Daar staan een stuk of zeven bestemmingen, die ik onlangs heb ingegeven. Die wil ik verwijderen, maar dat lukt me niet. Graag advies!!!

Geplaatst
Dat is niet helemaal wat ik bedoel. Dat zijn de "gevonden caches". Die kun je inderdaad op de door jou beschreven manier verwijderen. Waar het om gaat is het volgende.

Je drukt op "Waarheen".

Als bovenste optie komt dan tevoorschijn: "Recent gevonden" Daarna komen tracks, Coördinaten, Nuttige punten etc. maar daar gaat het nu niet over. Het gaat dus om de bovenste optie "Recent gevonden". Daar staan een stuk of zeven bestemmingen, die ik onlangs heb ingegeven. Die wil ik verwijderen, maar dat lukt me niet. Graag advies!!!

stel in -> reset ?

Geplaatst

Bij de Colorado is het Waar naartoe? (Waarheen?) >> Recent gev. punten >> Opties >> Verwijder alles.

Lijkt me dat het voor de Oregon niet veel anders is.

Geplaatst

Je drukt op "Waarheen".

Waarschijnlijk lukt dit wel als je de oregon aansluit op de pc en in de verkenner bij Garmin/gpx je bewuste cache aan de hand van de gc code te traceren en verwijderen. Zo heb ik ook een aantal verwijderd van een gebied waar ik niet zo gauw meer zal komen.

Suc6

Geplaatst (bewerkt)

Het gaat niet om de caches. Die krijg ik wel uit. Het gaat om de recent gevonden lokaties, zoals willekeurige adressen, restaurants, benzinestations en weet ik al niet meer.

De optie, die kennelijk op de Colorado aanwezig is (en trouwens ook op mijn "oude" 60CSx), is er niet op de Oregon 550T. Via de Setup zijn wel waypoints en tracks te verwijderen, maar niet de recent gevonden locaties.

In andere fora heb ik reeds gelezen, dat het überhaupt niet mogelijk is, behalve dan via een harde reset, maar dan ben je meteen alle instellingen kwijt. Kortom, ik moet er mee leren leven en wachten totdat er een softwareupdate komt, die dit probleem oplost.

bewerkt door Gerrit Tabak
  • Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...