golferyves Geplaatst 5 oktober 2009 Geplaatst 5 oktober 2009 Weet iemand of de mogelijkheid er is om 'user notes' (meestal txt,verzonden met gsak) zijn uit te lezen via de Oregon? grtz golferyves
Remunj Geplaatst 5 oktober 2009 Geplaatst 5 oktober 2009 Weet iemand of de mogelijkheid er is om 'user notes' (meestal txt,verzonden met gsak) zijn uit te lezen via de Oregon? grtz golferyves Als de User notes zijn opgenomen in GSAK, kun je ze ook via de macro waarmee je de gpx bestanden naar je orgeon stuurt ook aanvinken en mee zenden.
golferyves Geplaatst 5 oktober 2009 Auteur Geplaatst 5 oktober 2009 Weet iemand of de mogelijkheid er is om 'user notes' (meestal txt,verzonden met gsak) zijn uit te lezen via de Oregon? grtz golferyves Als de User notes zijn opgenomen in GSAK, kun je ze ook via de macro waarmee je de gpx bestanden naar je orgeon stuurt ook aanvinken en mee zenden. Ja meezenden is geen probleem , maar als ik dan ga naar 'cache omschrijving' krijg ik alleen de beschrijving maar NERGENS zie ik iets van 'user notes' ??? golferyves
Le Comte Geplaatst 5 oktober 2009 Geplaatst 5 oktober 2009 Even uit het blote hoofd: Is je user note dan niet te vinden als het eerste logje?
golferyves Geplaatst 5 oktober 2009 Auteur Geplaatst 5 oktober 2009 (bewerkt) Neen, ik vind alleen de omschrijving vd cache en de omschrijving van de logs terug. Ik geef in GSAK toch opdracht om 'usernotes" mee te sturen grtz golferyves ps even nog ter verduidelijking ; aanvullende uitleg staat in 'Notes' en niet zoals vermeld 'usernotes'(dit bestaat niet, wel is er een vakje "userdata) 5 oktober 2009 bewerkt door golferyves
SchocoBears Geplaatst 5 oktober 2009 Geplaatst 5 oktober 2009 Bij mij gaan de usernotes gewoon mee met de export naar de GPS, maar ik exporteer wel met een macro. (ColoradoExport.gsk)
golferyves Geplaatst 5 oktober 2009 Auteur Geplaatst 5 oktober 2009 staat die aanvullende tekst in "userdata " of in "notes" ik gebruik dezelfde makro
SchocoBears Geplaatst 5 oktober 2009 Geplaatst 5 oktober 2009 Ik moest even mijn GPS erbij pakken... De tekst in GSAK staat in het notes schermpie bij User Notes en in de GPS staat deze tekst dan als eerste genoemd onder de Show Logs optie bij de cache.
golferyves Geplaatst 5 oktober 2009 Auteur Geplaatst 5 oktober 2009 Poei , nu stel ik vast dat "sommige" WEL mijn notes hebben maar dat is dan ook het ENIGE ,dus geen ANDERE logs en dan ONBREEKT de BESCHRIJVING van de cache ook????raar ,maar nu weet ik dus totaal niet hoe dat dit gebeurt ? golferyves
SchocoBears Geplaatst 5 oktober 2009 Geplaatst 5 oktober 2009 Heb je met de instellingen van de macro lopen experimenteren misschien?? Iets met export filter ofzo? Hier een screendump van het parameterscherm dat ik gebruik voor de export.
Remunj Geplaatst 5 oktober 2009 Geplaatst 5 oktober 2009 Poei , nu stel ik vast dat "sommige" WEL mijn notes hebben maar dat is dan ook het ENIGE ,dus geen ANDERE logsen dan ONBREEKT de BESCHRIJVING van de cache ook????raar ,maar nu weet ik dus totaal niet hoe dat dit gebeurt ? golferyves Nee hoor, ik kan de cache beschrijving lezen, de notes en de logs, wat wil een mens nog meer.
golferyves Geplaatst 6 oktober 2009 Auteur Geplaatst 6 oktober 2009 Bedankt voor jullie reakties ,ik ga een nieuwe quiry maken en dan zal wel goed gaan dan zeker . tnx en grtz Golferyves
GoudHaartje Geplaatst 6 oktober 2009 Geplaatst 6 oktober 2009 Bedankt voor de info. Ik heb alles uitgeprobeert en het werkt. Super
Aanbevolen berichten